וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: התשבץ בדרך לפיתרון

רועי פרידמן

29.12.2010 / 21:20

אטלנטה או שיקגו? בולטימור או פיטסבורג? והאם תהיה לנו לראשונה אלופת בית במאזן שלילי? רועי פרידמן עם הפתרונים

AFC

מזרח: ניו אינגלנד אלופת הבית עם הביתיות עד לסופרבול

צפון: פיטסבורג ובולטימור בשוויון במאזן ו-1:1 ביניהן במהלך העונה. פיטסבורג כרגע עם מאזן 1:4 בבית לעומת 2:3 של הרייבנס, ולכן אם שתיהן יפסידו או ינצחו בשבוע הבא, פיטסבורג לוקחת את הבית.

דרום: אינדיאנפוליס מובילה במשחק אחד, והמזל בינה לבין הג'אגס הוא 1:1. המאזן של שתיהן בבית הוא 2:3. לכן, כל תוצאה מלבד ניצחון של ג'קסונוויל ביוסטון והפסד של אינדי (טנסי בבית) מבטיח את הבית לאינדי.

מערב: קנזס סיטי אלופת הבית. לא תהיה נציגת ויילד קארד

פלייאוף: הג'טס ושתי המובילות של הבית הצפוני עלו לפלייאוף והן יצטרפו לאלופת הבית הדרומי ולניו אינגלנד בפליי אוף.

טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Jim Rogash, GettyImages
בריידי והפטריוטס לא ממש מודאגים, מת'יוס, וודסון והפאקרס עסוקים בחישובים/GettyImages, Jim Rogash

דירוגים

1. ניו אינגלנד

2. אלופת הבית הצפוני

3-4. במקרה שקנזס סיטי (5:10) תפסיד ואינדי (6:9) תנצח, אינדיאנפוליס תסיים שלישית ב-AFC מכיוון שהיא ניצחה במשחק ביניהן בשבוע 5. כל תוצאה אחרת, וקנזס סיטי תסיים שלישית

5. הג'טס ניצחו השנה את פיטסבורג אבל הפסידו לבולטימור. ניצחון של הג'טס והרייבנס והפסד של פיטסבורג, והג'טס במקום החמישי. אחרת, המקום שמור לשנייה בבית הצפוני.

6. כל תוצאה מלבד הפסד של פיטסבורג וניצחונות של הג'טס ובולטימור תמקם שם את ניו יורק. במקרה של הפסד של הסטילרס וניצחון של שתי יריבותיהם, הם יצנחו למקום הזה.

ריי רייס שחקן בולטימור רייבנס. Larry French, GettyImages
ריי רייס והרייבנס לא תלויים בעצמם/GettyImages, Larry French

NFC

ושוב נתחיל עם ה-NFC מערב, אבל המצב שם פשוט. הראמס מובילים במשחק על הסיהוקס וניצחו במפגש הראשון בין השתיים. אלא שכרגע המאזן של שתיהן בבית הוא 2:3. לכן, ניצחון של סיאטל והיא אלופת הבית. ניצחון של הראמס או תיקו יכתיר אותם. כזכור, רק קליבלנד של 1985 וסן דייגו של 2008 זכו באליפות הבית עם מאזן 8:8 מאז שהליגה עברה ל-16 משחקים בעונה ב-1978. מלבד עונת השביתה של 1982, לא עלתה לפליי אוף אף פעם קבוצה עם מאזן שלילי.

צפון: שיקגו אלופת הבית

דרום: אטלנטה מארחת את קרוליינה וניו אורלינס מארחת את טמפה ביי במחזור האחרון. ניצחון של הסיינטס והפסד של הפלקונס ייתן לקדושים את הבית בזכות מאזן טוב יותר בבית (1:5 מול 2:4). כל תוצאה אחרת תכתיר את אטלנטה.

מזרח: פילדלפיה אלופת הבית.

פלייאוף: הניצחון של ניו אורלינס העלה אותה. השלוש שנותרו במאבק הן גרין ביי, טמפה ביי וניו יורק. במקרה של שוויון בין שלוש הקבוצות המצב מסובך, משום שאין מאזן פנימי בין השלוש, שלושתן תסיימנה עם 4:8 בחטיבה ואין להן לפחות ארבע יריבות משותפות. לכן, שובר השוויון יהיה המאזן הכולל של הקבוצות אותן הן ניצחו וכרגע המאזן הזה עומד על 59:76 לגרין ביי, 52:83 לג'איינטס ו-42:93 לבאקנירס. במלים אחרות, גרין ביי ניצחה קבוצות שצברו 59 ניצחונות והיא עולה.

גרין ביי ניצחה את הג'איינטס והיא עולה בהכרעה ביניהן. עם טמפה ביי שובר השוויון יהיה קבוצות משותפות (וושינגטון, דטרויט, אטלנטה וסן פרנסיסקו) – 3:2 לכל אחת, ולכן גרין ביי עולה, כי היא ניצחה יריבות הרבה יותר חזקות. שובר השוויון יהיה מאזן נגד יריבות משותפות גם בין הג'איינטס וטמפה ביי (וושינגטון, קרוליינה, סיאטל ודטרויט) וכאן הג'איינטס מנצחים.

אטלנטה מול שיקגו/ניו אורלינס מול שיקגו: הברס עולים בזכות מאזן עדיף מול יריבות משותפות מול הפאלקונס, אבל הסיינטס עוקפים אותם.

בן אובומאנו שחקן סיאטל סיהוקס. Kevin Cox, GettyImages
כל הכבוד. אם בן אובומאנו והסיהוקס ינצחו את הראמס, הם יהפכו לראשונים בהיסטוריה שיעפילו לפלייאוף עם מאזן שלילי/GettyImages, Kevin Cox

דירוגים

1. אלופת ה-AFC דרום תסיים ראשונה, מלבד מקרה של שוויון בין שיקגו לאטלנטה

2. שיקגו, בהנחה שאטלנטה תסיים ראשונה

3. פילדלפיה

4. אלופת המערב

5. סגנית הבית הדרומי

6. גרין ביי, הג'איינטס או טמפה ביי. שובר השוויון המשולש שייך לפאקרס

לאנס מור שחקן ניו אורלינס סיינטס. Larry French, GettyImages
לאנס מור והסיינטס רוצים ביתיות, אבל בשביל זה אטלנטה צריכה להפסיד/GettyImages, Larry French

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully