וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה תחתים את ניאמבה מולנגה

הדס גרינברג

29.12.2010 / 12:04

המגן הזמבי שוב הרשים במשחק גביע הטוטו וצפוי להיות הזר החמישי בסגל. בלדובלייב עשוי להישאר, בדש בספק לשבת

עירוני קרית שמונה העפילה אתמול (שלישי) לחצי גמר גביע הטוטו אחרי ניצחון 0:1 על מ.ס אשדוד ובקבוצה מרוצים מאוד. במועדון קיבלו החלטה עקרונית להחתים את המגן/בלם הזמבי הנרי ניאמבה מולנגה (23). מולנגה רשם אתמול 90 דקות טובות והותיר רושם חיובי וטוב על המאמן רן בן שמעון שמעוניין לצרפו לקבוצה. כזכור, הזמבי הרשים גם במחנה האימונים שערכה הקבוצה בקיבוץ אילות.

נכון לעכשיו, במועדון ישמרו לעצמם את הזכות להמשיך לבחון את מולנגה, אך אם לא יקרה דבר חריג הזמבי יהיה הזר החמישי בקבוצה ויצטרף לווילאם נג'ובו חברו לנבחרת זמביה, קיילב אקוונוגו, בריאן חרסיסיץ' וזוראן בלדובלייב שכבש אתמול את שער הניצחון בפנדל. אגב, במידה ובקבוצה לא ימצאו חיזוק לחלק ההתקפי, בלדובלייב עשוי בסופו של דבר להישאר למרות שכבר הוחלט לשחררו. בקבוצה עושים מאמצים למצוא שחקן בעמדות הקשר ההתקפי והחלוץ, אך בינתיים לא נמצאו מועמדים מתאימים.

החלוץ ברק בדש שתוקל על ידי שוערה של אשדוד יוסי שקל והוחלף בדקה ה-26 נמצא בספק למשחק מול בני סכנין בשבת. במועדון יעשו מאמצים עילאיים להכשיר את השחקן לאור העובדה כי גם וויאם עמאשה לא יכלל בסגל בעקבות פציעה וגם החלוץ אלרואי כהן ממשיך לסבול ממתיחה בשריר ולא יהיה כשיר ל-90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully