וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "זה לא הזמן לחשוב על הפציעה"

29.12.2010 / 11:13

הקפטן לא מתעסק בכאבים: "חושב רק על המצב של בית"ר" ויודע: "חייבים להתחזק". ריקן יפתח כמגן ימני מול נתניה בשבת

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בבית"ר ירושלם התאכזבו מאוד מההפסד למכבי פתח תקוה (4:2 בפנדלים אחרי 2:2 בתום 120 דקות) וההדחה מגביע הטוטו, תואר בו זכתה הקבוצה אשתקד. בקבוצה רצו מאוד לנצח בעיקר בשביל לזכות במענק ההעפלה לחצי הגמר בסך 150 אלף שקל. מעבר לכך, בסך הכל בית"ר הפגינה שיפור ביחס למשחקיה הקודמים ורק שער שיוויון של אלירן דנין בדקה ה-90 שכפה הארכה הרס את השמחה הצפויה. הקפטן אבירם ברוכיאן דידה בסוף המשחק עם הרגל והברך הפצועה, אך שידר אופטימיות.

ברוכיאן סיכם את המשחק: "בסך הכל היה לנו משחק טוב. קיבלנו גול בדקה ה-90 כשכבר היינו חצי בבית ובטוחים שעולים. למרות זאת לא נשברנו, חזרנו ל-2:2 והחזקנו מעמד עד הסוף ואז הפנדלים".

על המצב המקצועי של בית"ר: "אנחנו צריכים להתחזק. בסך הכל איבדנו את כריסטיאן אלברז שזאת אחת האבידות הגדולות שהיו לנו בשנים האחרונות, זה ממש בור. כמו שאורי אמר אנחנו צריכים להתחזק וכמובן לדאוג למימד נוסף בהתקפה שיתרום לנו לגולים".

על הנבחן סרגיי טרטיאק שצפוי לחתום אמר ברוכיאן: "הוא שחקן מהיר מאוד וזה משהו שחסר לנו, עדיין אין לו יותר מדי הבנה איתנו וזהו תהליך של זמן, אך אם אורי החליט להחתים אותי אני סומך עליו". לקראת פתיחת הסיבוב השני בשבת, הוסיף הקפטן: "אני מאמין שיהיה לנו סיבוב יותר טוב. אנחנו צריכים להתחזק, אך אנו מחוברים יותר ולדעתי נהיה טובים יותר בחצי השני של העונה".

על הפציעה שלו והעובדה כי עלה להארכה כשהוא סוחב את הרגל אמר ברוכיאן: "הברך שלי עדיין לא במצב של לסחוב 120 דקות וזה גם לא בריא לה, אבל במצב של בית"ר עולים ומשחקים וגם בשבת נגד נתניה, לא משנה כמה ואיך היא תהיה זה לא הזמן לחשוב על הפציעה אלא רק על בית"ר".

שי חדד ואבי ריקן ניגשו למלמיליאן בסיום 120 הדקות וביקשו לבעוט את הפנדלים. לחדד זה הצליח, לריקן קצת פחות, אך חבריו עודדו אותו והחמיאו לו על האחריות שהפגין ובחר לבעוט את הפנדל. אורי מלמיליאן היה מרוצה בסיום המשחק מהנבחן האוקראיני סרגיי טרטיאק ואמר עליו: "אנחנו ניקח אותו. הוא מוסיף לנו מהירות וכשישתלב יוכל לתרום לנו".

בקבוצה יצטרכו למצוא פתרון לעמדת המגן הימני, מאחר שליאור ראובן הורחק אתמול ואילו אלי דסה הצעיר נמצא בטירונות. בצוות המקצועי העריכו אתמול שאבי ריקן ישובץ בתפקיד, אך רק האימונים של הימים שלפני המשחק הם שיכריעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully