וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת פנתה לראשל"צ בנוגע לדייויד גומז

29.12.2010 / 10:56

יובל נעים בירר פרטים על חלוץ בית"ר לשעבר. אסוס הפצוע עלול להחמיץ את המשחק נגד אשקלון. אג'ידה נוחת ויצטרף לאימונים

הפועל פתח תקוה פנתה להפועל ראשון לציון וביררה פרטים בנוגע לחלוץ הברזילאי דיויד גומז, ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה וקודם לכן גם בבית"ר והפועל ירושלים. גומז (22) כבש העונה שמונה שערים בכל המסגרות, בהם ששה שערי ליגה. המאמן יובל נעים כבר שוחח עם סוכנו של השחקן לאחר משחק האימון שנערך בין הקבוצות בתחילת השבוע. כפי שפורסם בשבוע שעבר, נעים מעוניין גם בשני שחקני מ.ס אשדוד, החלוץ עידן שדה והמגן עידן ציון ושיחה בעניין נערכה עם מנכ"ל אשדוד, רפי נידם.

נעים מעוניין לחזק את הקבוצה, על אף ההחלטה של הנהלת הקבוצה להקפיא את ההעברות פרט לחלוץ שיגיע במקום דודו ביטון שצפוי לעבור לשרלרואה. כזכור, שלשום נערכה שיחה קשה בין נעים להנהלת הקבוצה, כשהמאמן דרש להחתים רכש לאלתר תוך שהוא מבהיר לתומר סיני ודני לוי: "הקבוצה לא יכולה להמשיך במצב הזה. אין לי את דודו ביטון וג'וניור ויסה, אין לי שחקנים". אתמול שיחרר המאמן את הבלם-קשר הצרפתי תומאס דרודה, שטענה שהוא לא מתאים לתוכניות המקצועיות שלו. הקשר לורן מרלאן (26), שכבר נבחן בעבר בקבוצה בדצמבר שעבר ושוחרר, ימשיך להתאמן.

הקשר ג'ונתן אסוס שטען אתמול שהוא פצוע (מתיחה בשריר התאומים) קיבל מנוחה של שלושה ימים. ייתכן שהשחקן ישוחרר מהמשחק ביום ראשון מול הפועל אשקלון. שחקנים בקבוצה חשדו כי אסוס מביים פציעה בגלל העימות עם נעים, אבל בצוות הרפואי שללו את העניין הזה לאחר שבדקו אותו. חלק משחקני הקבוצה עדיין חושבים שצריך לשחרר את אסוס לאור העימותים עם המאמן בשבועיים האחרונים, אך חלקם טוען כי לאור המצב המקצועי שאליו נקלעה הקבוצה, ראוי שאסוס יסיים את העונה בקבוצה ואז יעזוב. השוער אוסטין אג'ידה ינחת היום או מחר בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה. השוער יגביר את קצב האימונים ועד סוף חודש ינואר הוא צפוי לחזור לאימונים מלאים ולהיאבק עם שניר דורי על אפודת השוער הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully