וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדריקס: "אם יתנו לי את הזמן, יפיקו ממני דברים חיוביים"

29.12.2010 / 8:30

הפורוורד של מכבי מבין שהחתמתו של מצ'באן תפגע בדקות המשחק שלו, אבל אומר: "יש לי ביטחון. אהיה מוכן כשיקראו לי"

הגעתו של מילאן מצ'באן למכבי תל אביב עלולה לכרסם בדקות המשחק המועטות ממילא להן זוכה ריצ'רד הנדריקס. הנהלת מכבי תל אביב אף הציעה את השחקן לאריס סלוניקי של שרון דרוקר, אולם נכון לעתה לא נמצאה לשחקן קבוצה. למרות רצונה של ההנהלה לאתר קבוצה לפורוורד האמריקאי ועל אף צירופו של מצ'באן למכבי, דייויד בלאט יעדיף לראות את הנדריקס נשאר בקבוצה.

הנדריקס עצמו התייחס למעמדו המקצועי בקבוצה לאור הצטרפותו של מצ'באן. "איך אני מרגיש עם הגעתו של מצ'באן? התפקיד שלי הוא כמו שהיה כל העונה והוא לא השתנה", אמר הנדריקס. "אמשיך להיות מוכן לעלות למגרש ברגע שיקראו לי, ורוצה רק לשחק טוב. לפעמים זה אולי לא הערב שלך בתור שחקן, או לא הערב שהיית רוצה אבל ברגע שקוראים לך למגרש אתה צריך להביא את זה. וזה מה שאני עושה".

הנדריקס הוסיף: "יש לי ביטחון בעצמי, אני שחקן שמקצועית מאוד בטוח בעצמו וקשה לערער אותו. אני מכיר את עצמי ויודע שאם יתנו לי את הזמן, יפיקו ממני דברים חיוביים. אבל צריך להסתכל על הדברים גם מהאספקט הקבוצתי, אנחנו אולי הקבוצה הכי 'לוהטת' באירופה כרגע, וכל אחד צריך לקבל את התפקיד שלו ולעשות מה שמבקשים ממנו. זה גם מה שאני עושה".

השחקן התייחס גם למשחק בו ניצחה שלשום מכבי תל אביב את אשקלון ולחוסר היציבות שהציגו השחקנים במהלך המשחק. "זה היה משחק קצת מרושל שלנו", הודה האמריקאי. "אנחנו אוהבים לשחק בקצב שלנו, אבל צריך לזכור שבסוף סיימנו את המשחק טוב וכמו שצריך, וזה מה שהיה חשוב. כל עוד אנחנו מסיימים אותו בעלייה אז אין חשש שזה יהפוך להיות הרגל רע שלנו. יש לנו אולי דברים שאנחנו צריכים להוציא לפועל יותר טוב, אבל בסופו של דבר נמשיך לעבוד ולהשתפר".

בלו: "כשאנחנו נדחקים לפינה, אנחנו משחקים טוב יותר"

שחקן שמעמדו יציב יותר בקבוצה הוא דייויד בלו. השחקן התייחס אף הוא למשחק ההפכפך שמציגה הקבוצה. "מול אשקלון התחלנו את המשחק מאוד טוב והיו לנו ירידות תוך כדי משחק . למה זה קורה לנו? אנחנו קבוצה צעירה, עם שחקנים צעירים, אבל הם לומדים יותר ויותר בכל יום - במיוחד בשנה שאנחנו מצליחים באירופה".

בלו מצביע גם על האספקט המנטלי. "כשאתה מוביל ביתרון כזה גדול - אם אתה רוצה או לא - זה מה שקורה. לצערי, נגד אשקלון זה קרה. זה לא שאנחנו רוצים להרגיז את דייויד או משהו, ואני מבין את זה שהוא יכול להיות מתוסכל מאיתנו לעתים", מודה בלו. "אבל למחצית השנייה עלינו לפרקט ושיחקנו נהדר. זה לא יהפוך להרגל רע שלנו ולא יהיו לנו ירידות מתח כאלו באירופה או כשנתמודד מול קבוצות טובות יותר בליגה הישראלית. כשיש לנו משהו 'לשחק עליו' , כשאנחנו נדחקים לפינה, אנחנו משחקים טוב יותר".

בלו גם פירגן לרכש החדש, מילאן מצ'באן: "הוא הגיע לכאן לתקופה ארוכה, הוא בחור טוב, שחקן טוב וצעיר. בחור סובלני וטוב שהוא איתנו".

ומה לגבי ירושלים, אותה ייפגשו הצהובים במחזור הבא? "הם אמנם הפסידו לאשדוד, אבל הם קבוצה טובה והם מגיבים היטב. הם יבואו לשחק", מזהיר השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully