וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: תקלות גלישה

29.12.2010 / 7:36

ג'ו ווב ומינסוטה הדהימו עם 14:24 בפילדלפיה, שהבטיח שבוע חופש לשיקגו בפלייאוף. נורב טרנר וה-GM יישארו בסן דייגו

את זה פילדלפיה לא ראתה מגיע. במשחק ביתי עם השלכות על הביתיות בפלייאוף, האיגלס לא יכלו לג'ו ווב ומינסוטה, ונכנעו בבית לווייקינגס 24:14. המשמעות: שיקגו זוכה ביתרון הביתיות לפחות עד גמר ה-NFC ובחופש בשבוע הוויילד קארד בפלייאוף. האיגלס (5:10) נעולים במקום השלישי, אחרי אטלנטה (3:12) או ניו אורלינס (4:11) והברס (4:11, עם יתרון על העיטמים בזכות הניצחון של שיקגו במפגש הישיר). זה היה, אגב, משחק ה-NFL הראשון מאז 1946 שהתקיים ביום שלישי.

ווב, שפתח במקום ברט פארב, זרק ל-195 יארד ורץ לטאצ'דאון, כשאדריאן פיטרסון מוסיף 118 יארד על הקרקע ופרסי הארווין קוטף 100 יארד באוויר. מייקל ויק מסר לקלי הארבור כבר בפתיחה כדי להעלות את האיגלס ל-0:7, אבל כשנראה היה שפילדלפיה הולכת לקראת ניצחון קל הפיל אנטואן ווינפילד את ויק, השתלט על הכדור והחזיר את הפאמבל לאנדזון - 7:7 שהכניס להלם את יושבי האיצטדיון. ווב העלה את הווייקינגס ל-7:17 עוד לפני המחצית, כשעשר דקות לסיום צימק ויק ל-17:14. האיגלס בנו על מהפך, אבל פיטרסון הגיח לטאצ'דאון שנעץ את המסמר הסופי.

ויק סיים עם טאצ'דאון במסירה ואחד בריצה, 263 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. הוא יוכל להתנחם בכך שנבחר להיות הקוורטרבק הפותח של ה-NFC בפרובול. טום בריידי יהיה הפותח של ה-AFC.

עוד בליגה: מאמן סן דייגו נורב טרנר וה-GM איי ג'יי סמית' יישארו בתפקידם אף על פי שהצ'ארג'רס לא ישחקו השנה בפלייאוף. אוהדי יוסטון התארגנו להפגנה נגד המאמן גארי קוביאק, אותו הם רוצים לראות מפוטר. בקליבלנד, השחקנים אמרו כי הם מקווים שאריק מנג'יני יישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully