וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "חוסר פרגון הפסיד לנו את המשחק"

28.12.2010 / 23:28

מאמן בית"ר ירושלים ביקר את שחקניו אחרי ההדחה ברבע גמר גביע הטוטו. טרטיאק יוחתם. פרדי דוד: "מבחינתי זה הישג"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בבית"ר ירושלים למדו הערב (שלישי) שיעור חשוב, וזאת למרות היכולת המעודדת שמפגינה הקבוצה בתקופה האחרונה. אחרי הכל, בית"ר כבר ראתה את חצי גמר גביע הטוטו באופק, אבל שאננות שהובילה לשער שוויון מפתיע של אלירן דנין בתוספת הזמן של 90 הדקות יצרה כדור שלג שהלך וגדל ככל שהזמן חלף. מאמן בית"ר ירושלים, אורי מלמיליאן, הסביר בסיום: "גם ב-0:1 לפני שקיבלנו את השער, היינו צריכים לנצח 0:3 או 0:4. אני חושב שחוסר פרגון הפסיד לנו את המשחק. הרבה שחקנים הגיעו למצב שהיו צריכים למסור, אך ניסו לכבוש את השער השני. זה כלום לעומת מה ששמענו על אבי כהן לפני המשחק וזה הרבה יותר חשוב היום. לי חשוב להגיע לאימון ולהשקיע את המקסימום. שיחקנו טוב והיינו צריכים לנצח. השחקנים היו במשחק וזה מה שחשוב".

אורי מלמיליאן התייחס לאבי כהן, איתו הוא חלק לא מעט רגעים בקריירה ואמר: ""כואב לי על אבי כהן. שיחקתי איתו מגיל 16 בנבחרות ואחר כך שנה גם במכבי תל אביב. הוא אדם מיוחד וכואב הלב".

בבית"ר ירושלים החליטו להחתים את החלוץ הנבחן סרגיי טרטיאק, שפתח הערב בהרכב והוחלף בדקה ה-69. טרטיאק בעל השם המחייב הרשים בדקות הראשונות של המשחק, וכנראה שכמה פעולות חיוביות שלו הרשימו את אורי מלמיליאן, שמחפש פתרונות התקפיים.

אוהדים המתינו ליושב ראש בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, ביציאה מאיצטדיון רמת גן, חסמו את רכבו, קיללו אותו ואחד האוהדים אף התפרץ לעברו. קורנפיין לא נשאר אדיש, יצא מרכבו והחל להתעמת עם האוהד, כשרק האנשים שהיו מסביב הרגיעו את הרוחות.

פרדי דוד: "מבחינתי זה הישג"

במכבי פתח תקוה היו מרוצים מהלחימה של השחקנים, שלא ויתרו עד לרגע האחרון והוכיחו שזה היה שווה, גם מקום בחצי גמר גביע הטוטו וגם מענק כספי של יותר מ-300 אלף שקלים למועדון שבאמת צריך את זה. המאמן פרדי דוד סיכם: "אם בית"ר היו מנצחים הם היו צריכים להתנצל. לא השכלנו לכבוש למרות הרבה מצבים, אבל הראינו אופי וחזרנו למשחק בדקה האחרונה. מבחינתי זה הישג. הייתי פעמיים בחיים בפנדלים והפסדתי ואני מקווה ששברתי פה איזה מנחוס.

דוד הוסיף: "שיחקנו היום עם חמישה חלוצים בסוף. נקלענו לפיגור הזה שלא היה לנו בתיכנון. מה שחשוב הוא שביום רביעי הבא אנחנו בחצי הגמר. מכבי פתח תקוה זקוקה ל-300 אלף שקל. הכדורגל שהצגנו היום לא דומה למה ששיחקנו, וזה מה שקצת מפריע לי".

שוער מכבי פתח תקוה רובי לבקוביץ': "היו 11 כוכבים בפתח תקוה ואני חלק מהקבוצה ועשיתי את שלי. אני מבסוט שעלינו שלב כי זה חשוב למועדון. אנחנו עובדים חזק באימונים ומנסים לקחת את הכדורים הקשים. פרדי דוד נותן למי שטוב לשחק, ואם אני לא אהיה טוב, אני לא אשחק. יש תחרות קשה על המקום בהרכב. אני מוכיח באימונים שאני מתאים לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully