וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה מעוניינת ביחיאל צגאי

הדס גרינברג

28.12.2010 / 13:39

הקשר ששב מקפריסין מעדיף לשחק בב"ש אך אם המו"מ איתה לא יצלח, תנסה הקבוצה הצפונית להחתימו. גם חמד על הכוונת

עירוני קרית שמונה הביעה התעניינות בקשר יחיאל צגאי, ששב מקפריסין. כרגע לא מתנהל משא ומתן בין הצדדים, אך ייתכן שבימים הקרובים, אם צגאי לא יסגור בהפועל באר שבע שגם מעוניינת בו, תגיש הקבוצה הצפונית הצעה רשמית לשחקן.

יש לציין כי גם לפני כשנתיים קרית שמונה הגישה הצעה לצגאי, אך השחקן לא הצטרף בסופו של דבר למועדון. מקורבים לצגאי הבהירו כי על אף רצונו לשוב ולשחק בקבוצת האם שלו בבאר שבע, הוא מחזיק גם בהצעות מהפועל אשקלון ובית"ר ירושלים, אך הם לא פוסלים את הגעתו לקרית שמונה. אין זה סוד שבמועדון הצפוני מעוניינים להתחזק בחלק ההתקפי, כשההעדפה של רן בן שמעון וצוותו היא להחתים שחקן מוכר.

חלוץ מכבי חיפה תומר חמד מבוקש אף הוא בקבוצה. נכון לעכשיו לא נראה כי חיפה מעוניינת לשחררו. ורק במידה שתעשה כך, תיכנס קרית שמונה לתמונה ותביע בפניו את רצונה לצרפו. יצוין כי מלבד קרית שמונה, חמד מחזיק גם בהצעות ממכבי נתניה, בני סכנין והפועל חיפה.

בתוך כך, הערב תתמודד הקבוצה ברבע גמר גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד. המגן/בלם הנרי ניאמבה מולנגה צפוי ליטול חלק במשחק וייתכן שאף יפתח בהרכב. המאמן רן בן שמעון צפוי לנסות לשתפו בשתי העמדות בהם הוא יכול לתפקד כמגן ימני וכבלם. אורי שטרית, שסובל מפציעה בכתף, יזכה כנראה למנוחה ואת מקומו ימלא תומר ברוקס. ויאם עמאשה ואלרואי כהן הפצועים ייעדרו מהמשחק. השוער גיא חיימוב צפוי לחזור לקבל את אפודת השוער הראשון מאז איבד אותה לדני עמוס במשחק הליגה מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully