וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ורשאץ'

28.12.2010 / 13:09

המועדונים חתמו על הסכם לשלוש שנים. מזרחי: "יתרום לשני הצדדים". מצ'באן החל ללמוד עברית. פניני: "הוא בחור נהדר"

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם המופארם ורשאץ' הסרבית, ממנה הגיעה לישראל הפורוורד מילאן מצ'באן. מדובר בהסכם שיתוף פעולה בין שני המועדונים לשלוש השנים הקרובות. מכבי תל אביב והמפוארם יהיו כ"מועדונים אחים" וישתפו פעולה בנושאי כדורסל מגוונים. כידוע, בסרביה נחשבת ורשאץ' לחממה איכותית לגידול שחקנים צעירים. סגני הנשיא של ורשאץ', מרקו מיולוייביץ' ודרגומיר צ'ורצ'יץ' ביקרו בימים האחרונים בישראל כאורחי מכבי תל אביב.

"זהו שיתוף פעולה שיכול לתרום שלשני הצדדים", אמר היו"ר שמעון מזרחי לוואלה! ספורט והוסיף פרטים: "תהיה החלפת ידע גם בעניין פיתוח מחלקות נוער. מדובר בשיתוף פעולה בין שני המועדונים, גם כל מה שקשור בשחקנים. כמו שבזמנו שחררנו את יותם הלפרין ללובליאנה".

מצ'באן משתלב במכבי: מכנה את פניני 'שמן'

אחרי הניצחון 66:88 על עירוני אשקלון קיבלו שחקני הקבוצה יומיים חופש וישובו להתאמן ביום חמישי לקראת משחק החוץ במלחה מול הפועל ירושלים בראשון. המאמן דייויד בלאט יתארח ביום חמישי לצ'אט מיוחד עם גולשים בעמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב.

"היינו בסדר גמור מול אשקלון", אמר גיא פניני בהתייחסו למשחק. "אני שמח שהצגנו רצינות ומוכנות. בלאט אמר לנו, ואני נוטה להסכים איתו, כי 'כל מה שעשינו לא ייתן לנו כלום אם לא נמשיך את זה'. כל הכבוד לכולם על מה שעשינו והשגנו. אבל לאחר שנשוב מהחופשה צריך להמשיך לעבוד קשה כדי שההמשך יהיה לא פחות טוב, אם לא יותר".

מבחינה חברתית לפחות, נראה כי מילאן מצ'באן משתלב היטב בקבוצה: בעת שפניני התראיין, יצא הרכש החדש מחדר ההלבשה וכינה את פניני בטון מתלוצץ וחברי 'שמן'. "מצ'באן אחלה שחקן", החמיא לו פניני. "בחור נהדר שמוסיף לנו המון. זה לא פשוט להשתלב, אבל אני מאמין שהוא יוסיף לנו, והרבה".

אגב, כדי לעזור לו ולהקל על עצמו בהתאקלמות בישראל יחל בקרוב מאוד מצ'באן להתחיל בשיעורי עברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully