וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החששות התאמתו: ערפאת לא הגיע ולא עונה

הדס גרינברג

28.12.2010 / 13:00

חלוץ עכו היה אמור לחזור בשני, אך לא יצר קשר. ייתכן שבודק הצעות. אם יעזוב, תנסה הקבוצה לצרף אחר, צגאי מועמד

חלוץ הפועל עכו ג'קו ערפאת לא שב לאימוני הקבוצה כפי שהתבקש עם היציאה לפגרה. ערפאת היה אמור להתייצב אתמול (שני) לאימונים יחד עם שאר שחקני הקבוצה אך לא הגיע, ובמועדון נעשו ניסיונות להשיגו בטלפון אך הוא לא ענה.

במועדון יודעים כי ערפאת היה צריך לחדש את הדרכון שלו והיו בטוחים כי עשה זאת בשבוע שעבר, לאחר שאמר להם שהתהליך אורך שלושה ימים, אך נכון לעכשיו ולמרות הבעיות הידועות עם הצורך בחידוש דרכונו, ערפאת לא יצר קשר עם אנשי המועדון וכאמור לא שוחח עימם.

כזכור, לפני היציאה לפגרה במועדון הביעו חשש שערפאת לא ישוב מהחופשה במולדתו או יאחר את הגעתו לארץ, ואכן נראה כי חששות אלו מתבררות כנכונות, כאשר ייתכן שעראפת בודק כעת אופציות של הצעות שניצבות בפניו ולכן מעכב את חזרתו. בצוות המקצועי מחכים להתפתחויות בעניינו של החלוץ ואם הוא יעזוב, הרי שהקבוצה תשקול להתחזק בשחקן נוסף בחלק הקדמי.

יחיאל צגאי, שנמצא במשא ומתן עם הפועל באר שבע, מועמד להצטרף לקבוצה אלא שכרגע הסכומים אותם דורש הקשר אינם ריאליים מבחינת המועדון, ורק עזיבה של ערפאת תאפשר למועדון להציע לו חוזה בסכום גבוה יותר.

מעבר לערפאת, גם איברהים עבדול ראזאק עדיין לא שב לארץ אך בשיחות שנערכו ביממה האחרונה עם השחקן הוא הבטיח לשוב מחר לישראל. שאר הזרים, אבודו אוקוצ'ה ופידליס דמקאו, שבו מהפגרה כמתבקש אתמול והתאמנו עם יתר שחקני הקבוצה. היום עורכים השחקנים שני אימונים כחלק מההכנות למשחק הליגה בפתיחתו של הסיבוב השני במסגרת המחזור ה-16 מול מ.ס אשדוד ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully