וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי חתם לעונה וחצי בהפועל באר שבע

28.12.2010 / 21:50

לאחר שהסכים לחתום על סעיף התנהגות ועבר את הבדיקות הרפואיות, מצטרף הקשר לקבוצה של קלינגר. גם צגאי מתקרב

אלברטו דנקברג

צילום: אלברטו דנקברג, עריכת וידאו: יותם בן דוד

ערן לוי חתם לעונה וחצי בהפועל באר שבע. בשעות הצהריים הביע הקשר את הסכמתו לסעיף ההתנהגות בחוזהו, אותו דרשה הנהלת המועדון. המשמעות היא שהקבוצה תוכל לשחרר אותו ללא פיצוי במקרה של הפרת משמעת, או כל גילוי אלימות אחר. הסעיף היה המכשול האחרון שעמד בינו לבין החתימה. לאחר שהקשר עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, הוא נפגש עם ראשי באר שבע וחתם רשמית על החוזה.

לוי, 25, עזב הקיץ את הפועל חיפה אחרי ארבע עונות מוצלחות והצטרף להפועל אשקלון, במדיה כבש חמישה שערים לפני ששוחרר על ידי הבעלים פרוספר אזגי. אם אכן יצטרף, באר שבע תהיה התחנה השמינית בקריירה שלו אחרי מכבי חיפה, מכבי תל אביב, עירוני קרית שמונה, מכבי נתניה, הפועל עכו, הפועל חיפה והפועל אשקלון.

ביממה הקרובה תתקיים פגישה בין ראשי באר שבע לקשר יחיאל צגאי ובמועדון מקווים לסגור את תנאיו של הקשר. ללא קשר, צגאי הגיש בקשה לקבוצתו הקפריסאית, אפופ קיניראס, לשחררו מיידית מהסגל.

קשר הקבוצה מאור מליקסון נחוש לעזוב את הקבוצה והבהיר זאת לאלונה ברקת. תנאיו של השחקן בקבוצה הפולנית ויסלה קראקוב כמעט סגורים (הקבוצה הציעה לשחקן כ-300 אלף יורו לעונה, לשלוש שנים), אבל בבאר שבע עדיין מאמינים שהוא יישאר, משום שעזיבתו עשויה להוביל לבעיה מקצועית. על פי מקורבים לשחקן, ויסלה קראקוב מוכנה להציע סכום של כחצי מיליון יורו תמורתו.

עדכון ראשון: 12:09

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully