וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל ספיר וגיא משפתי על הכוונת של בית"ר ירושלים

28.12.2010 / 16:35

איציק קורנפיין התעניין בשני בלמי הפועל ראשל"צ ונפגש עם הבעלים. המגן השמאלי אטראק אנדרקיאן הארמני יגיע למבחנים

בית"ר ירושלים ממשיכה בנסיונותיה להתחזק בבלם. במקביל לחיפוש אחר זרים מתאימים, במועדון מנסים להתחזק בבלם צעיר שיכול לשרת את המועדון בשנים הבאות וכחלק מהנסיונות נפגש יושב ראש הקבוצה, איציק קורנפיין, עם רביב ספיר, הבעלים של הפועל ראשון לציון והביע התעניינות בבנו של הבעלים, גל ספיר, ובבלם הנוסף של הקבוצה גיא משפתי.

בראשון אישרו את ההתעניינות ואמרו: "בית"ר בודקים את האפשרות, איכשהו זה הפך להיות השיחה המשמעותית בין השחקנים. הם מכוונים יותר אל גל ספיר אך גם התעניינו בגיא משפתי". בימים הקרובים צפוי להתנהל משא ומתן בין המועדונים בנוגע לשניים.

בראשון אמרו על ספיר: "הוא אמנם צעיר, אך מדובר בשחקן צעיר ושאפתן שעובד כמו שצריך ונמצא בדרך הנכונה". אגב, ספיר ומשפתי שיחקו בהרכב של קבוצת הנוער של ראשון לציון נגד הנוער של בית"ר בעונה שעברה בגמר גביע המדינה, משחק בו ניצחה ראשון לציון 1:2.

בתוך כך, היום נודע גם כי המגן השמאלי הארמני אטראק אנדרקיאן בן ה-23 צפוי להגיע למבחנים בקבוצה כבר בימים הקרובים, לאחר שכל אישורי הכניסה לישראל יוסדרו. אנדרקיאן גדל בפיוניק ירבאן הארמנית ועבר בתחילת העונה לאוליסס ירבאן, במדיה אפילו שיחק בתחילת העונה מול בני יהודה במוקדמות הליגה האירופית.

בבית"ר ירושלים הוחלט היום (שלישי) לבצע שינוי מההחלטה שקיבלה הקבוצה אתמול לסגור את היציע המזרחי, ולאחר התייעצויות בין אנשי ההנהלה ומתוך רצון לגלות אוזן קשבת לבקשת האוהדים הוחלט בכל זאת לפתוח את היציע המזרחי.

"לאחר שאתמול קיבלנו מאות בקשות של אוהדים", נמסר בהודעה של בית"ר, "יושבי היציע המזרחי, לעשות את המאמצים על מנת לפתוח את היציע, הבוקר, לאחר היערכות מצב נוספת ולאחר מאמצים רבים בגיוס סדרנים כפי שנדרש, הוחלט לפתוח את היציע המזרחי במקום היציע הצפוני ובכך להתחשב באלפי האוהדים שכעסו על סגירת היציע.

"כפי שציינו כבר אתמול", המשיכה ההודעה, "סגירת היציע לא נועדה על מנת להילחם באף אחד אלא נבעה מאילוצי אבטחה. לאחר שבעיה זאת נפתרה אנו שמחים להודיע על פתיחת היציע לאחר שני משחקי בית בהם הוא היה סגור".

עדכון ראשון: 11:11
עדכון אחרון: 16:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully