וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליאבסקי: "המאמן אמר שזו הזדמנות גדולה עבורי"

28.12.2010 / 10:23

פיליאבסקי, הרכש החדש של מכבי חיפה, מפתיע: ”הם משחקים בסגנון ברצלונה”. במועדון רוצים שמסיללה ידחה את הניתוח

אחרי שחתם במכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי אמור לערוך מחר (רביעי) את הופעת הבכורה שלו בקבוצה מול מכבי תל אביב. עד שיוחלט האם ימשיך בחודש ינואר, השחקן התפנה לדבר בתקשורת בארצו על הציפיות שלו מהקבוצה ועל ההתאקלמות שלו בישראל. פיליאבסקי, שהגיע מניבה ויניציה, סיפר כיצד חיפה גילתה אותו. "ניצחנו 2:3 במשחק ליגה ואחרי המשחק היו שמועות שבאצטדיון היו סקאוטים. כפי שהתברר אחר כך, היו שם נציגים מליגת העל הישראלית והאוקראינית. לא ניסיתי להותיר רושם מיוחד, אמרו לי את הדברים רק הרבה יותר מאוחר. אולי בחיפה רצו לראות מישהו אחר, אבל בסוף החליטו שאני המועמד שמתאים להם. נבחנתי כמעט שבועיים ואחרי משחק במעמד נשיא המועדון נאמר לי שרוצים אותי".

"אני מצפה לשחק כבלם, מכבי לקחה אותי בחשבון כשחקן הגנה למרות שהם יודעים שאני יכול לצאת קדימה ולהיות קשר אחורי", ניתח פיליאבסקי את יכולותיו המקצועיות. "לפני שיחק בחיפה איגנסיו קאנוטו שזומן לפני מונדיאל 2010 לנבחרת ארגנטינה, אבל לא התסדר בישראל וכנראה שיעזוב. בקבוצה כרגע יש שני בלמים, בנאדו הוותיק ובחור צעיר בשם שי מימון. יש לי היכרות עם הצוות כולו". על השאלה כיצד יתגבר על מחסום השפה (אינו דובר אנגלית, א"י), ענה: "יש לי מזל כי עוזר המאמן והמעסה מדברים רוסית. גם אחד המנהיגים, ולדימיר דבאלישווילי, דובר את השפה. הלגיונרים מדברים ביניהם אנגלית. למדתי גם גרמנית בבית הספר, אבל ברור שאצטרך להתמודד עם זה".

"עד עכשיו ראיתי שלושה משחקים. הקבוצה מנסה לשחק מהר, משהו בסגנון של ברצלונה. עם מנהיגים כמו דבאלישווילי וגולסה הקבוצה נראית טוב", אמר פיליאבסקי על קבוצתו החדשה. "המועדון הבטיח לי דירה, אחת מתוך עשר. קיבלתי רכב של הונדה, כמו שיש לכל השחקנים. ביום רביעי הקבוצה תשחק מול מכבי תל אביב במפעל הגביע ויכול להיות שאשחק. חלון ההעברות ייפתח ב-1 בינואר ויומיים אחר כך נשחק שוב נגד מכבי תל אביב".

"כולם כאן שמעו על קנדאורוב, בלאנצ'וק, גצקו, צ'אנוב שהיה אחד הזרים הראשונים שלנו בישראל, קוזנצוב וקרדש", גילה פיליאבסקי בקיאות בהיסטוריה המקומית. "המאמן שלי אמר שזו הזדמנות גדולה עבורי ולא אצטרך להתאמץ באופן מיוחד כדי להראות את היכולות שלי. שחקנים זרים חייבים להיות יותר חזקים מהמקומיים כאן. אני רגוע, זה לא שווה את זה שאתרגש. בעונה שעברה חיפה הובילה וסיימה את העונה בהפרש של שש נקודות", דיבר השחקן על מה שאירע בעונה שעברה. "אבל בפלייאוף היא מעדה והחמיצה את המקום הראשון להפועל תל אביב ששיחקה בליגה האלופות. ננסה לא לחזור על הטעויות של העונה שעברה".

"מסיללה יישמע להוראות שלנו, לא להיפך"

המגן פיטר מסיללה, הפצוע בברכו, מבקש לבצע ניתוח ארתרוסקופיה כבר עכשיו, אבל במכבי חיפה מבקשים ממנו שימתין עד לאחר המשחק בליגה בשני מול מכבי תל אביב. בחיפה סבורים שמסיללה יכול לדחות את הניתוח, כפי שכבר עשה בעבר כשנזקק לניתוח בקע.

בכל מקרה, השחקן לא ישחק מחר בגביע הטוטו. מסיללה אמור לעבור היום או מחר בדיקה שתגלה את חומרת הפציעה ואז יוחלט כיצד לנהוג איתו. "הוא יישמע להוראות שלנו, לא להיפך", אמר הבוקר גורם במועדון.

היום יוודע האם השוער ניר דוידוביץ' שלא התאמן אתמול ישחק בגביע הטוטו. בכל מקרה, בחיפה מעריכים כי יוכל לשחק בליגה ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully