וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: שיחה קשה בין נעים להנהלה, דרש רכש לאלתר

28.12.2010 / 9:36

זאת עקב ההחלטה על הקפאת הרכש. הצרות בגזרת אסוס ממשיכות: טוען שהוא פצוע. קשר צרפתי ששוחרר ייבחן שוב

שיחה קשה התנהלה אמש (שני) בין מאמן הפועל פתח תקוה לבין חברי הנהלת המועדון. על פי גורמים בקבוצה, המאמן, ששמע על כך שבהנהלה החליטו לא להחתים שחקני רכש, דרש להחתים שחקנים באופן מיידי. "הקבוצה לא יכולה להמשיך במצב הזה. אין לי את דודו ביטון וג'וניור ויסה, אין לי שחקנים", הבהיר נעים לתומר סיני ודני לוי.

היום ייבחן בקבוצה הקשר לורן מרלין, 26, אלא שגם מאחוריו עומד סיפור מעניין: מרלין נבחן בדצמבר שעבר אצל אלי מחפוד ושוחרר בשל אי התאמה, ערך אימון אחד בקבוצה לפני שבוע ועזב וכעת הוא חוזר שוב. הפיתוי, כנראה, נעוץ בעובדה שסוכנו התבקש והסכים לממן לו את השהות בישראל, לאחר שנבחן בהפועל רמת גן ושוחרר ממנה. גם הקשר הצרפתי תומאס דרודה שנבחן בבית"ר ירושלים ביקש באמצעות סוכנו להיבחן בקבוצה, אבל עלויותיו גבוהות יחסית וספק אם יחתום.

ואם לא די בכך, הרי שהצרות בגזרת ג'ונתן אסוס לא נעלמות. אחרי שהוחלף לאחר 10 דקות במשחק האימון אתמול נגד הפועל ראשון לציון (הקבוצה הפסידה 3:2, קדוסי ואקסברד כבשו), הבוקר, לקראת אימון הקבוצה, טען הקשר כי הוא פצוע. לדברי השחקן, הוא נפצע דקה לסיום המשחק כשנכנס ארבע דקות קודם שוב כמחליף בעמדת הבלם. כעת, נמצא השחקן בספק למשחק מול הפועל אשקלון. "אי אפשר להמשיך ככה, מישהו חייב להציל את הקבוצה, אחרת נרד ליגה", אמרו שחקנים בקבוצה.

לא פחות מחמישה שחקנים אמורים לעזוב בחלון ההעברות בחודש ינואר, כשרובם יהיו השחקנים שהגיעו בהשאלה. כזכור, במועדון כבר החליטו לשחרר את ארמון בן נעים ואוהד קדוסי, אך לאחר עזיבת ביטון נעים החליט להקפיא את שחרורו של האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully