וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: נשמה של אלופים

28.12.2010 / 8:14

ניו אורלינס ניצחה באטלנטה 14:17, עלתה לפלייאוף ומאיימת על המקום הראשון ב-NFC דרום. הלילה: פילדלפיה - מינסוטה

מסירה של דרו בריס לטייט אנד ג'ימי גרהאם 3:24 דקות לסיום העניקה הלילה (בין שני לשלישי) ניצחון לניו אורלינס 14:17 באטלנטה. המשמעות: הסיינטס (4:11) כבר בפלייאוף, ועדיין לא ויתרו על המקום הראשון ב-NFC דרום, ששייך כרגע לפאלקונס (3:12). אלא שאטלנטה צפויה להבטיח אותו, משום שבשבוע האחרון היא מארחת את קרוליינה.

בריס השלים בדרייב האחרון שש מסירות רצופות וגמא 90 יארד של מגרש, במה שהיה, כצפוי, קרב חפירות בין שתי הגנות חזקות. הוא פיצה בכך על מסירה מוקדמת יותר לידיו של צ'ונסי דייויס מאטלנטה, שבתחילת הרבע הרביעי רץ עם החטיפה עד לאנדזון והעלה את הפאלקונס ליתרונם הראשון והאחרון במשחק, 10:14. בריס סיים עם 302 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים, פייר תומאס הגיח ל-63 יארד וטאצ'דאון ורוברט מיצ'ם סגר 101 יארד באוויר. 148 יארד וטאצ'דאון למאט ריאן בפאלקונס.

פילדלפיה (4:10) תארח הלילה את מינסוטה (9:5) ובינתיים היא מקבלת זריקת עידוד מהנשיא ברק אובמה, שמשבח אותה על ההזדמנות שנתנה למייקל ויק. דוברו של אובמה ביל בארטון גילה כי הנשיא אמר לבעלי האיגלס ג'פרי לורייה כי הוא מסתייג ומגנה את מעשיו של ויק, אבל הוא מאמין שאנשים ששילמו את חובם לחברה צריכים לקבל הזדמנות שניה. האיגלס כבר אלופי ה-NFC מזרח בעקבות ההפסד של הג'איינטס בגרין ביי, ניצחון ישאיר אותם בתמונה למקום השני בחטיבה, המקנה שבוע חופש. כרגע, שיקגו מובילה במרוץ הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully