וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוקי דעות קשים בהנהלת בני סכנין

27.12.2010 / 21:22

השחקנים סירבו לקצץ משכרם וההנהלה עשויה לחזור בה. לא הוזמנו כרטיסי טיסה לצ'ה, מקורביו: "יש קבוצות שרוצות אותו"

נדמה שהבלגאן בבני סכנין לא רוצה להסתיים, אחרי שהיום (שני) דחו השחקנים את בקשת ההנהלה לקצץ כ-25 אחוז משכרם כדי לפנות מקום בתקציב לשחקני רכש. כרגע הנהלת הקבוצה אובדת עצות ומתחילה לרדת מההר עליו טיפסה יחד עם חילוקי דעות קשים בתוכה. נכון לעכשיו, חלק מהנהלת סכנין דורשים להיצמד לבקשה המקורית, לקיצוץ של 25 אחוז, ואילו חלק אחר בהנהלה מבקשים להגיע לשחקנים להסכם אחר שיכלול קיצוץ קטן בהרבה בשכרם על מנת שאלה יישארו בשחקנים. לא מן הנמנע כי הקרע בהנהלת הקבוצה יוביל לפירוק ההנהלה ואף החזרת הקבוצה לידי העירייה. אך כרגע האפשרות שזה יקרה נמוכה מאוד.

דובר המועדון, מונדר חלאילה, התבטא בנושא: "אם נצטרך לעלות עם הנוער זה אומר שנכשלנו כהנהלה ובמצב כזה נצטרך להחזיר את המפתחות לעיריית סכנין". יתרה מכך, חלק מאותם אנשי ההנהלה לא רוצים לראות את מאיר כהן, טל חן, לירן כהן ויניב לוזון מחוץ לקבוצה ויעשו מאמצים להשאירם. כמו כן, בסכנין ינסו עד לפתיחת חלון ההעברות לגייס כספים על מנת להביא חיזוק בחלון ההעברות בינואר, כשהכוונה היא בעיקר לחיזוק בהתקפת הקבוצה.

חליאלה הוסיף: "אנחנו נשב וננסה למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור הקבוצה. אנחנו לא מתכוונים לוותר כל כך מהר על שחקנים ששירתו את המועדון בשנים האחרונות. אנחנו מקווים שנגייס כספים נוספים בקרוב בכדי לעמוד בהבטחות שלנו לאוהדים ולחזק את ההתקפה. כרגע אין לנו את הכספים הללו ואנחנו מקווים למצוא מקורות מימון נוספים. כבר שלושה חודשים אנחנו מבטיחים לאוהדים שנתחזק משמעותית בהתקפה, אבל לקראת חלון ההעברות גילינו שאין באפשרותנו להתחזק. למרות זאת, נשתדל לעמוד בהבטחות לקהל".

חלאילה מתכוון להציע הסכם לחברי ההנהלה: "על מנת להשיג את המטרה שהיא רכש, אנו חייבים להיות משכנעים יותר ולכן מן הראוי להכריז על מצב חירום ולקרוא סטנדרטים חדשים אשר יכללו קיצוץ שווה לכל המשתכרים במועדון, קיצוץ של 25 אחוז מכלל ההוצאות המשתנות של סכנין. בין היתר, החזרת הרכבים השכורים, קיצוץ בהוצאות דלק, בדירות השכורות ובהטבות הסלולריות. גם חברי הנהלה יידרשו להשיג תרומות בסכום של כ-10-15 אחוז מתקציב המועדון. במידה ותוכנית זו תיושם, אני מתחייב לגייס עוד כ-25-30 אחוז תקציב נוסף מהמכובדים שרכשו מנויים ביציע הכבוד. מדובר בסכום גבוה מאוד". אם אכן יסכימו חברי ההנהלה לחתום על ההסכם, סביר שגם שחקני המועדון יסכימו להתפשר בנושא הקיצוץ.

נסטיה צ'ה הגיע היום לשדה התעופה בסלובניה כדי לחזור לארץ, אך גילה להפתעתו שכרטיס הטיסה שלו לא הוזמן כלל. סכנין טועים כי זו אי הבנה, אך בסביבתו נאמר כי אם בסכנין לא רוצים אותו יש מספיק קבוצות בארץ שישמחו לקלוט את הקשר.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully