וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בנימין מבוקש בליגה האוקראינית

הדס גרינברג

27.12.2010 / 21:15

קשר הפועל עכו קיבל הצעה רשמית מקבוצה בליגה הבכירה בשכר של 200 אלף דולר לעונה. עשוי לצאת לבדיקות רפואיות

קשר הפועל עכו, בן בנימין, קיבל הצעה מקבוצה מהליגה הראשונה באוקראינה. אל בנימין פנה סוכן רוסי שמתעסק בליגה האוקראינית עם הצעה רשמית בשכר של 200 אלף דולר לעונה. האוקראינים, שיערכו בחודש הבא מחנה אימונים בטורקיה, ביקשו שבנימין יגיע להתאמן עם הקבוצה מספר ימים ואם וכאשר יעבור את הבדיקות הרפואיות יחתום בקבוצה. השחרור של בנימין בעכו תלוי ביו"ר ציון ויצמן, שצריך לאשר את ההעברה.

אין זה סוד שבנימין בן ה-25 נחשב לאחד השחקנים המשמעותיים העונה בעכו כשהוא אמון על העבודה השחורה בקישור האחורי. הקשר אף הוגדר על ידי מאמנו כעוגן של הפועל עכו. בינואר שעבר קיבל בנימין הצעה מהפועל תל אביב, אך לאור פציעה טורפדה העברתו לאדומים.

אגב, הקשר שסובל מרגישות בגבו זכר למשחק מול מכבי חיפה, בו הוחלף בשל כך במחצית הראשונה, אמנם ערך אימון מלא, אך נמצא בספק למשחק באשדוד בשבת. בתוך כך, הקבוצה שבה היום לאימונים לאחר פגרה של שלושה ימים. מאמן הקבוצה אלי כהן פנה לשחקניו באסיפה ואמר להם: "היה לנו סיבוב ראשון מצוין והמטרה שלנו היא להמשיך באותה הדרך ולא להוריד את הרגל מהגז. אנחנו צריכים להמשיך עם העקרונות שלנו ולעבוד קשה".

כהן אף פנה לשחקנים שקיבלו עד כה פחות דקות משחק ואמר להם: "אצלי מי שטוב משחק. אם תוכיחו את עצמכם גם אתם תקבלו הזדמנות בהרכב". מחר (שלישי) תערוך הקבוצה שני אימונים כאשר הראשון ייערך באצטדיון החדש הנבנה בעכו ובערב הקבוצה תנדוד למגרש בירכא בשל העובדה שעדיין אין תאורה באצטדיון העכואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully