וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - בית"ר ירושלים: "יש להם מטוסים בהתקפה"

מלמיליאן חושש מהתקפת המלאבסים ויפתח עם בן יוסף. פרננדז לא בסגל. מגמאדוב יפתח אצל המארחת (ג', 20:35, 5+ לייב)

דובב גבאי עשוי לעזוב את מכבי פתח תקוה בתום העונה, זאת לאחר שהבהיר מספר פעמים לאנשי המועדון כי לא יחתום על חוזה חדש. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שגבאי לא מוצא את מקומו בהרכב ובתום העונה יוכל להפוך לשחקן חופשי. פתח תקוה תשחרר אותו לפני סיום העונה רק אם יביא קבוצה שתסכים לרכוש אותו בינואר, בלא פחות ממיליון שקל. גבאי מעדיף לסיים את העונה בבית ולקראת סיום העונה יהיה חופשי לנהל משאים ומתנים. "היו מספר גישושים בנושא שלו, אבל הבנו שהוא לא מתכוון לחתום על חוזה חדש", סיפר גורם בקבוצה.

השוער איוואן מאנצה הבהיר לראשי המועדון כי הוא מעדיף להישאר הקבוצה. שכרו הנמוך יחסית (משתכר כ-4,000 דולר בחודש) בתוספת לעובדה שהמאמן פרדי דוד לא רוצה להסתכן במידה והשוער רובי לבקוביץ' יפצע או יורחק חלילה, עשויה להביא להישארותו. פרדי דוד יחתים כנראה רק שחקן אחד במועד ההעברות – קשר.

מורד מגמאדוב יפתח מחר (שלישי, 20:35, ספורט 5+ לייב) מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו ובקבוצה מקווים שהפציעה לא תשפיע עליו. ג'ו ביזארה נחת רק הלילה בישראל וזו הסיבה שהוא לא יפתח במרכז ההגנה לצדו של ניצן דמארי. החלוץ עומר גולן השאיר את הפציעה מאחוריו ויפתח בהרכב. עומר דמארי החולה לא צפוי לפתוח ומיכאל זנדברג ימשיך ב-11. קובי גנון או אלירן דנין יפתחו בעמדת המגן השמאלי.

בן יוסף יפתח בהגנה, מישאלוב בקישור האחורי

בית"ר ירושלים ערכה היום (שני) אימון מסכם בטדי לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו מחר נגד מכבי פתח תקוה. המאמן אורי מלמיליאן תירגל את ההרכב שצפוי לפתוח כאשר תומר בן יוסף יחזור להרכב וישובץ כבלם יחד עם כריסטיאן גונזלס, ואילו משה מישאלוב צפוי לפתוח בקישור האחורי לצידו של קובי מויאל. דריו פרננדז, שנחוש לעזוב את הקבוצה, לא ייכלל בסגל למשחק.

מלמיליאן הזהיר את שחקני ההגנה שלו באימון: "יש להם מטוסים בהתקפה, מושיקו, תומר וקובי (מויאל) חייבים להיות מפוקסים עליהם". פרט לכך, מלמיליאן ישמור על ההרכב הקבוע עם אביתר ברוכיאן וליאור ראובן כמגינים ובחלק הקדמי ישחקו אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, חן עזריאל וסמואל יבואה.

הנבחן הצרפתי, הבלם-קשר תומאס דרודה שוחרר מהקבוצה לאחר האימון היום והקבוצה תמשיך בחיפושיה אחר בלם שיחליף את כריסטיאן גונזאלס.

הרכב משוער: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אביתר ברוכיאן, משה מישאלוב, קובי מויאל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, חן עזריאל, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully