וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו של לאלה: "איך הנהלת הפועל ת"א לא מתביישת?"

27.12.2010 / 18:28

האלופה החליטה כי 200 אלף השקלים שיינתנו לחלוץ יהיו בגדר הלוואה ולא מענק כפי שהובטח לשחקן. המסמך הגיע לידינו

פיצוץ גדול נרשם הערב (שני) בין מהראן לאלה והפועל תל אביב. כזכור, הנהלת הקבוצה הבטיחה לחלוץ מענק של 300 אלף שקל אלא שבמהלך אימון הערב קיבל החלוץ צ'ק חתום על ידי ההנהלה, ואיתו מסמך נלווה שמחייב את השחקן להחזיר 200 אלף שקל. הדבר הרתיח את דודו ומנהלו האישי של השחקן, פואד פארס, שטוענים כי כבר סיכמו עם ראשי הפועל תל אביב כי הסכום יינתן ללאלה כמענק על העונה הראשונה בה השתכר בסכום מאוד נמוך, על האליפות בעונה שעברה והעליה לשלב הבתים של ליגת האלופות, וישמש כסוג של מקדמה לחוזה החדש למשך חמש שנים, עליו כבר סוכמו הפרטים.

כאמור, היום התנו ראשי האלופה את אותם 200 אלף השקלים כהלוואה, וציינו כי אם לאלה יחזור לכושר בו היה מצוי לפני הפציעה סכום הכסף יומר למענק חתימה רטרואקטיבי, אך אין זה מרגיע את החלוץ וסביבתו. "לאורך כל הזמן הזה מהראן שתק ולא אמר מילה על ההתנהלות שפגעה בו", אמר היום פארס. "לא יכול להיות שאחרי הדברים שהובטחו לו על ידי מוני הראל, גבי קצרה ואמיר לובין יבוא אלי טביב וישכנע אותם כי מדובר בהלוואה. משום מה טביב החליט כי למהראן לא מגיע הכסף וזו לא רק פגיעה בלאלה עצמו אלא הפרת הסכמים עליהם דיברנו בעבר. מהראן לא ביקש הלוואה".

"הוא נתן הכל להפועל והיה אחראי על ההישגים אליהם הגיעה הקבוצה בעונה שעברה ואף אחד לא עושה לו טובה", הוסיף פארס. "לא סתם שילמו ושפכו אלפי דולרים בחיפוש אחר מחליפים אחרי פציעתו, ואחרי כל הסכומים האלה הם לא מתביישים לבקר אותו? את הכסף הזה הוא הרוויח ביושר, לא בחסד. מי שצריך להיות עצבני פה זה אנחנו, באנו פגעו. מהראן מאוד אוהב את הפועל ואת האוהדים, ולכן לא התבטא בנושא עד היום. חשוב לו שהאוהדים יידעו כי הוא עושה הכל כדי לחזור למגרשים כמה שיותר מהר ואני מקווה שהדברים יסתדרו בקרוב".

לידי וואלה! ספורט הגיע מסמך בו מאשר לאלה את קבלת הסכום כמקדמה על חשבון השכר (ראה תמונה). לפי המסמך לאלה מאשר כי: "מקדמה זו תקוזז מכל התחייבות חוזית כלפי עד תום ההסכם ביני לבין הקבוצה. במועד סיום ההתקשרות, מכל סיבה שהיא ולרבות השאלה ו/או העברה לקבוצה אחרת, תקוזז יתרת המקדמה מסכומים אשר יגיעו לי מהמועדון לרבות משכורת, בונוס, פרמיה וכו'. באין יתרת כספים הנמצאים בידי המועדון ומגיעים לי, הנני מתחחיה להחזיר את יתרת המקדמה בתוך 10 ימים ממועד סיום ההתקשורת כאמור לעיל".

גורם בהפועל תל אביב מסר בתגובה: "אנחנו כבר מכירים קרובי משפחה שפוגעים בשחקנים. מי שייפגע מזה זה מהראן. מדובר במפרעה שניתנה לו מרצון טוב של הבעלים ולא מדובר בהלוואה".

לאלה (28) הצטרף לקבוצה בעונת 2008/09 והפך לאחת מהפתעות העונה תחת אלי גוטמן. בעונה שעברה היה אמון החלוץ על אותו שער דרמטי מול מכבי חיפה בקרית אליעזר, שנה שהתברר בדיעבד כשער האליפות. את העונה הנוכחית פתח לאלה מצוין, עם שלושער לרשת של ז'לז'ניצ'אר במוקדמות ליגת האלופות, אלא שמספר ימים לאחר מכן התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת שתיאלץ אותו להיעדר ממשך מרבית העונה הקרובה.

קייבו הציע לשכטר להצטרף אליה עד תום העונה

קבוצת קייבו האיטלקית הגישה הצעה רשמית על סכום השאלה של 300 אלף יורו עם אופציה לקנייה להפועל תל אביב, עבור חלוצה איתי שכטר, אותו היא מבקשת לצרף אליה לפחות עד תום העונה. שכטר היה מוחמא מאוד מההצעה של הקבוצה מוורונה והוא טען שישקול אותה ברצינות, אך הדברים אינם תלויים רק בו.

שכטר, כידוע, חתום בהפועל תל אביב, שכבר הבהירה כי תעשה מאמץ גדול שלא לשחרר שחקנים עד תום העונה, לאחר עזיבתו של הבלם הברזילאי דגלאס דה סילבה לרד בול זלצבורג. כמו כן, בהפועל הבהירו כי השאלה של השחקן אינה עולה על הפרק, אלא רק מכירה בסכום גבוה.

סוכנו של השחקן רונן קצב אמר: "זו הצעה מאוד רצינית מהליגה האיטלקית וכמובן שאנו מתייחסים אליה במלוא הרצינות. איתי כבר התבטא בעבר שהוא רוצה להגיע לרמות הכי גבוהות והליגה האיטלקית היא חלק מזה. כמובן שההצעה צריכה להיות מקובלת על כל הצדדים, כולל הפועל תל אביב, שעליה לחשוב על העתיד המקצועי והכלכלי של השחקנים, שתרמו הרבה למועדון הזה בעונות האחרונות".

קייבו, שהצטרפה למירוץ אחרי שכטר שכולל גם לא מעט קבוצות אנגליות ואת סלטיק, מדורגת באמצע הליגה האיטלקית הראשונה, במקום העשירי עם 21 נקודות מ-17 משחקים. היא פתחה את העונה בצורה טובה יחסית, אולם בתשעת משחקיה האחרונים השיגה ניצחון אחד בלבד. הניצחון הכי גדול שלה העונה היה במחזור ה-13 על אלופת אירופה והדאבליסטית האיטלקית, אינטר, כשגברה עליה בביתה 1:2.

קראיובה דורשת 1.5 מיליון יורו על גמאן

משה הראל ואסי דומב, השוהים ברומניה, נפגשו הערב עם מאמן אוניברסיטה קראיובה, ויקטור פיצורקה, לשיחה בעניין ולריקה גמאן המועמד לחזק את האדומים. בפגישה, שהוגדרה חיובית, הקבוצה הרומנית הציבה תג מחיר של 1.5 מיליון יורו עבור הבלם בן ה-21 והמו"מ יימשך לאחר התייעצות עם הבעלים מוני הראל ואלי טביב.

שי אבוטבול, שלא התאמן אתמול בגלל מחלה והכחיש טענות לפיהן התכוון להחרים את האימונים, שב היום לאימונים עם הקבוצה. אבוטבול הגיע למתחם האימונים כבר בבוקר והתאמן בחדר הכושר.

השוער וינסנט אניימה יחזור מחופשת המולדת רק ברביעי בינואר בגלל אירוע משפחתי. השוער המחליף גליל בן שנן הוא זה שיפתח במשחק הליגה מול הפועל חיפה בשבת. שכטר אמור לשוב מחר (שלישי) אחרי שעבר טיפולים באיטליה והוא ישוב לאימונים עד סוף השבוע.

עדכון ראשון: 13:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully