וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: היציע המזרחי ייסגר נגד נתניה

27.12.2010 / 13:03

במועדון החליטו להמשיך במתכונת שמנעה את השמעת הקריאות הגזעניות. התקדמות במו"מ בין דריו פרננדז לפאסוס פריירה

בבית"ר ירושלים הוחלט כי גם במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי נתניה היציע המזרחי ייסגר והיציע הצפוני ייפתח במקומו משיקולים פנימיים של המועדון. כזכור, בשני משחקי הבית האחרונים של הקבוצה היציע נסגר כתוצאה מעונש שהוטל על הקבוצה, אך יחד עם זאת ניתן היה לראות שלמועדון קל יותר להתמודד עם קריאות גזעניות כאשר האוהדים עברו ליציע הצפוני. כמו כן היו"ר איציק קורנפיין כבר אמר בעבר כי הוא "שוקל לסגור את היציע המזרחי עד לתום העונה" אם זה מה שיביא לפתרון מול הקריאות מהיציע שעולות לקבוצה ביוקר. בבית"ר ירושלים טוענים כי פתיחת היציע המזרחי לא תתאפשר במשחק בשל מחסור בסדרנים. לפי אנשי הקבוצה נדרשים 200 סדרנים כדי לאפשר את פתיחת היציע, אלא שבשל אירועי הסילבסטר נוצר מחסור בחברות האבטחה ורק כ-80 סדרנים זמינים לעבודה.

מחר (שלישי, 20:30, אצטדיון רמת גן) צפויה הקבוצה לשחק במסגרת גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה. בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למשחק, בעיקר בשל המצב הכלכלי של הקבוצה שזקוקה לכל שקל על מנת לסיים את העונה הזאת בצורה מסודרת. יחד עם זאת, אורי מלמיליאן צפוי לתת דקות משחק לבלם-קשר תומאס דרודה שהחל להיבחן בקבוצה אתמול ולחלוץ האוקראיני סרגיי טרטיאק. מלמיליאן מתכנן לעלות עם דריו פרננדז בהרכב במה שעשוי להיות למשחק האחרון שלו במועדון, על אף שישנם גורמים במועדון שחושבים שעדיין לא נסגר סופית הסיפור עם הקשר.

התקדמות במו"מ בין דריו פרננדז לפאסוס פריירה

קשר הקבוצה דריו פרננדז עשוי לחתום בקרוב בפאסוס פריירה הפורטוגלית. לאחר שהשחקן דחה את ההצעה הראשונה שהגישה הקבוצה הפורטוגלית, הוזמן נציגו של השחקן לירן עטיה לפורטוגל בסוף השבוע וקיבל הצעה משופרת עבור השחקן מתוך מטרה שיעבור לשחק בשורות הקבוצה כבר בחודש ינואר.

עטיה יגיע לארץ ביממה הקרובה ויישב עם השחקן על ההצעה, שלאחריה יצטרך להחליט אם הוא מקבל אותה או לא. יש לציין כי לשחקן מספר הצעות ממספר קבוצות ביוון, קפריסין ואף מארסנאל הארגנטינאית, כאשר השמועות הרוחשות בבית"ר מדברות על כך שגם הסיפור של השחקן עם בית"ר עדיין לא סגור סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully