וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: "ניצחון יביא ביטחון, הפסד למצב הפוך"

27.12.2010 / 19:47

בוקולי מתכונן למפגש הכפול מול מכבי ת"א בגביע הטוטו ובליגה. דוידוביץ' פצוע, לא התאמן והוא בספק למשחק

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: יאיר דניאל

מכבי חיפה ממשיכה לעשות מאמצים כדי לחזק את החלק ההתקפי. המאמן אלישע לוי עדיין לוחץ כדי להביא את החלוץ הליטאי דרויראס שארנס, אבל הבוקר (שני) פורסם כי גם ק.פ.ר מליגת המשנה באנגליה מעוניינת בשחקן, שמחוזר גם על ידי אלופת פולין לך פוזנן. לפי התקשורת הליטאית, שוויו של השחקן מוערך בחצי מיליון עד מיליון יורו, אבל קבוצתו דורשת בפועל לפחות 1.3 מיליון ובמכבי חיפה לא ממהרים לשלם את המחיר הזה.

גם עם הבלם האיסלנדי הבינלאומי של גטבורג, רנגר סיגורסון, לא הושגה עד אמש כל התקדמות. לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום רביעי במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, המאמן אלישע לוי מתכוון להעניק הזדמנות לקשר סיידו יאיא בהרכב הראשון. הבלם מאוקראינה, אנדריי פיליאבסקי, אמור גם הוא לעלות ב-11 במקום שי מימון. לאחר המשחק יחליט אלישע לוי לגבי השניים.

אחרי המשחק ברביעי, תזמן הנהלת הקבוצה לשיחות את אייל משומר, תומר חמד, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי ותום אלמדון לשיחות לגבי המשך דרכם במועדון. קולמה מתכוון לבקש להנהלת הקבוצה לספוג חלק מעליית המס שתפגע בשכר הנטו שלו. גם על פי תקנות המס החדשות, קולמה אמור לשלם בעונה הבאה מס שולי בגובה 45 אחוז, לפי שכר של 180 אלף דולר ברוטו לעונה. ג'ון קולמה אמר לחבריו אתמול: "אני רוצה להמשיך, אבל לא אשחק בכל מחיר. אני מקווה שיתפשרו איתי, לא אשלם מס ברמות כאלה".

בוקולי: "קשה לשחק ללא קהל"

מהאימון היום נעדרו ליאור רפאלוב ופיטר מסיללה, שהתבשר אתמול בבוקר כי הוא זקוק ככל הנראה לניתוח ארתוסקופיה. עם זאת, בימים הקרובים תיערך למסיללה בדיקה מקיפה לבירור מדויק יותר של חומרת הפציעה שלו ואז ייוודע כמה זמן ייעדר מסיללה מהמגרשים. ניר דוידוביץ', ששוחרר מהאימון היום בגלל פציעה, נבדק מאוחר יותר על ידי הצוות המקצועי של המועדון והוא בספק למשחק מחרתיים מול מכבי תל אביב בגביע הטוטו.

טאלב טוואטחה יחליף את מסיללה ועידן ורד או מוחמד גדיר יחליפו את רפאלוב. "זה המקום לשלוח החלמה מהירה לשניהם", אמר הבוקר גוסטבו בוקולי במסיבת העיתונאים השבועית בכפר גלים. "הפציעה של רפאלוב לא קשה, תוך שלושה שבועות הוא יהיה כשיר גמרי. הוא יחזור בהדרגה, אם היה אפשר להימנע מניתוח הוא לא היה עושה אותו". הקשר התייחס לחסרונם המקצועי של השניים. "כל שחקן, בטח רפאלוב ומסיללה שנמצאים בתקופה טובה, חשוב מאוד. יש לנו סגל גדול ויש מחליפים טובים שיעשו את העבודה.

"מחכה לנו משחק קשה מאוד ביום רביעי", המשיך בוקולי באשר למשחק הקרוב. "למכבי חיפה חשוב לנצח בשלב הזה של המפעל, כי המועדון תמיד נלחם על כל התארים. אנחנו באים כדי לנצח ולא חושבים על המשחק מולם בליגה. שני המשחקים חשובים, אבל חשוב לעבור קודם כל את הגביע. ניצחון יביא לנו ביטחון לקראת המשחק השני. הפסד יגרום לנו לאבד אותו.

"קשה לשחק ללא קהל", התייחס בוקולי להחלטה של ההתאחדות לכדורגל שהטילה עונש על מכבי תל אביב. "בכדורגל אתה צריך את האוהדים לידך. נצטרך לשים את זה בצד ולהביא ניצחון. מה אני חושב על ההחלטה? יש אנשים שמחליטים. אני רק יכול לומר שקשה לשחק בלי אוהדים.

"מכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד. יש לה הגנה חזקה ושחקנים מסוכנים בהתקפה", הוא סיכם, "בשביל קבוצה גדולה, האיזון הזה נותן יתרון משמעותי. זה מראה כמה מכבי תל אביב קבוצה טובה".

עדכון ראשון: 10:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully