וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "צריך להתרכז בלהחתים שחקנים ישראלים"

26.12.2010 / 22:02

הבעלים של הפועל חיפה דחה את מועמדותו של החלוץ הקירגיסטני אותו רצה שירזי, בגלל רצונו להחזיר את ערן לוי

אחרי שחרורו של ניקולה גרוביישיץ', בהפועל חיפה מגבירים את המאמצים להתחזק בחלוץ נוסף. המאמן ניצן שירזי, ששהה באירופה בימים האחרונים, רצה לצרף את חלוץ לוקומוטיב מוסקבה, מירלאן מורזאייב בן ה-20, לו יש 5 שערים ב-14 הופעות בנבחרת קירגיסטן, למבחנים בקבוצה, אך נתקל בסירובו של הבעלים יואב כץ.

"אף אחד לא פנה בקשר לחלוץ", אמר כץ בשיחה מארצות הברית. "אבל מהניסיון שלי לצרף בינואר שחקנים שלא מכירים את הליגה זו טעות. בעונה שעברה שני הזרים שהחתמנו לא נקלטו בקבוצה וגם העונה לא ממש הצלחנו בזרים. אני חושב שאנחנו צריכים להתרכז בלהחתים שחקנים ישראלים או כאלה שהיכולת שלהם בארץ כבר מוכחת ואנחנו יודעים למה לצפות מהם, ולא להמר סתם כי אנחנו חייבים לדאוג ששחקנים שיגיעו לקבוצה ישדרגו אותנו".

נראה שכץ לא מאשר לשירזי להביא זר נוסף בגלל רצונו להחזיר לקבוצה את ערן לוי, ששוחרר מהפועל אשקלון, למרות שהמאמן מתנגד להחתמתו. "זה לא סוד שאני רוצה לראות את ערן בקבוצה", הבהיר כץ. "אני מקווה שבסופו של דבר זה יקרה. ניצן רוצה לראות חלוץ נוסף ואני מאמין שבסופו של דבר הוא ישתכנע שערן יכול להוסיף לנו מאוד בחלק ההתקפי".

בקבוצה ימתינו עד להחלטתה של מכבי חיפה בנוגע לשחרורו של תומר חמד, ובמידה והחלוץ יחצה את הכביש נראה שהאדומים לא ימהרו להחתים שחקנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully