וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סלאח: "ששחקנים לא יבכו אם נרד ללאומית"

26.12.2010 / 21:09

יו"ר סכנין מחכה לראות אם השחקנים יחתמו על קיצוץ 25 אחוזים משכרם: "בלי חתימות אין חיזוק". דנלאקי עשוי לקבל שחרור

הבעיות בסכנין לא נגמרות, ולא רק בצד המקצועי. היום (ראשון) חילק היו"ר חסן אבו סלאח טפסים לשחקנים בכדי שאלה יחתמו על קיצוץ של 25 אחוזים משכרם, בכדי שלסכנין יהיה כסף להחתים שחקנים חדשים. מחר אמורים השחקנים להחזיר את הטפסים כשהם חתומים, אך בסכנין פסימיים באשר לאפשרות שאכן כל השחקנים יחתמו.

השאלה שנותרה פתוחה היא מה יעשו בקבוצה עם אלה שלא חתמו, והיום אמר על זה היו"ר: "מחר כולנו נדע. אם לא יחתמו כמה שחקנים בודדים, אז הם ישוחררו מהקבוצה. אם רוב הקבוצה לא תחתום נצטרך לעשות חושבים מה לעשות ואיך להביא חיזוק לקבוצה. השחקנים צריכים לזכור כי המצב של הקבוצה בטבלה זה באשמתם, ואם הם לא ירצו לקצץ אז לא נוכל להביא חיזוק. אחר כך, בסוף השנה, שלא יבכו אם הם ימצאו אותם את עצמם בעונה הבאה בליגה הלאומית, כי מי שתחת חוזה ימשיך אצלנו גם בלאומית".

לאחר השחרור של החלוץ דריו זאהורה ולפני יומיים גם דריאן מאטיץ', בסכנין מקווים להחתים לפחות שני זרים חדשים. אם ימצאו חלוץ זר טוב, גם הרומני כריסטיאן דנלאקי ישוחרר. נראה כי בסכנין לא ימתינו לשחקנים בליגת העל שישוחררו, ויהמרו על זרים אם אכן ימצאו כסף לממנם. כרגע מבחינת הקבוצה רק נסטיה צ'ה ויא יא פטי הם הזרים שימשיכו בינואר.

אוהד קדוסי, בו חפצה הקבוצה, לא יגיע לסכנין בגלל דרישת הפועל פתח תקווה לכ-100 אלף שקלים בכדי להשאילו עד תום העונה. בסכנין גם דחו את ההצעה של פתח תקווה לטרייד בין דנלאקי לקדוסי: "אני לא אוהב את הדברים", הסביר אבו סאלח. "אם משחררים שחקן, אז משחררים. אם נשחרר את דנלאקי פתח תקווה מוזמנת להחתימו. אנחנו מקווים שנמצא שחקנים זרים ברמה טובה שיעזרו לנו לצאת המצב הקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully