וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון לא מוצאת חיזוק ראוי, איילי מתקרב

26.12.2010 / 16:55

גורם במועדון: "קשה למצוא שחקנים איכותיים". חלוץ בית"ר לא ישוחרר כנראה עד ה-15 בינואר. אהורלו הכחיש רצון לעזוב

בהפועל אשקלון ממשיכים במאמצים לנסות ולהתחזק בחלון העברות בחודש ינואר. המאמן גיא עזורי מעוניין לחזק את הקבוצה בכל מערכיה - הן בשחקני הגנה, בשחקני קישור וכן בשחקני התקפה. עד עתה לא מצא עזורי שחקנים ראויים לחיזוק, ומי שהוא כבר רוצה אינו עולה בקנה אחד עם היכולות הכלכליות של אשקלון או שאינו משוחרר כרגע מקבוצתו.

"אנחנו עושים מאמצים אדירים אך כרגע אין שום חדש", אמר גורם במועדון. "ייתכן ששחקנים יגיעו להתרשמות אך קשה מאוד היום למצוא שחקני חיזוק איכותיים ולא נזרוק סתם כסף. איליה יברויאן זה רצון של 4-5 קבוצות בתחתית ואנחנו ביניהן אך בני יהודה לא מוכנה לדבר עליו אלא רק אם תמצא חיזוק איכותי אחר, לכן אנחנו צריכים להמתין".

דווקא בגזרת סרג' איילי נראה שהדברים קרובים להיות סגורים. מבחינה כספית, התנאים בין הצדדים סוכמו פחות או יותר, אולם בקבוצה מחכים לשחרורו של החלוץ מבית"ר ירושלים, שלא ממהרת בעניינו. לבית"ר יש אפשרות להתיר את חוזהו של החלוץ עד ה-15 בינואר, ונראה כי כרגע במועדון מתכוונים לנצל זאת ולהחזיק בו עד שימצאו חיזוק ראוי בחלון ההעברות במקומו.

בתוך כך, שוער הקבוצה סטיבן אהורלו, התראיין בגאנה והכחיש דיווחים בתקשורת המקומית על כך שהוא אינו מרוצה ומעוניין לעזוב: "אני עדיין מחויב לחלוטין לקבוצה, מעולם לא אמרתי שאני רוצה לעזוב. אני חייב להודות שבהתחלה היה לי קשה, אבל אחרי כחודש וחצי התחלתי להתרגל לישראל. אני משוכנע שהפועל אשקלון תישאר בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully