וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "עובדה שהבלאגן בהנהלה פוגע בשחקנים"

26.12.2010 / 18:47

אבוטבול המתוסכל עשוי להחרים את האימונים, גם לאלה פגוע מההתנהלות בעניינו, שחקן: "אין לו מוטיבציה לחזור למגרשים"

הפועל תל אביב חזרה הערב (ראשון) להתאמן אחרי שבוע מנוחה עקב פגרת החורף ופתחה בהכנות לקראת המפגש מול הפועל חיפה ביום שבת. מי שחסרו מהסגל של אלי גוטמן היו ביוואן פרנסמן, שעדיין נמצא בחופשה פרטית, יוסי שבחון שנעדר בשל סיבות אישיות, ושי אבוטבול החולה.

לגבי אבוטבול, היו בקבוצה שטענו שהוא נעדר בשל סירובו של אלי טביב לשדרג את חוזהו. הקשר הכחיש זאת וטען שהוא אמור לחזור לאימונים ביום שלישי, אך רמז שבעתיד הקרוב תסריט שכזה עשוי להתרחש.

שחקנים בקבוצה ציינו שאבוטבול ומהראן לאלה פגועים מאוד מההתנהלות של הקבוצה, ואחד השחקנים אמר לאחר האימון: "מבלבלים את המוח כל היום בתקשורת שהבלאגן בהנהלה לא פוגע בשחקנים, אבל הנה זאת עובדה שכן. אף אחד לא יתפלא אם גם שי וגם מהראן יעשו צעדים כנגדם". שחקן אחר הוסיף: "למהראן הייתה סופר מוטיבציה לחזור הכי מהר למגרשים, אבל ההתנהלות של טביב והנהלת הפועל הוציאה לו את החשק פגעה לו בתהליך השיקום".

אחרי שבסוף השבוע הפועל תל אביב דחתה את הצעת קיריליה סובייטוב הרוסית על דני בונדר, היום נפגש המגן עם חבר ההנהלה משה הראל וביקש ממנו להשתחרר מהקבוצה. כעת נראה שהדברים תלויים בשני הבעלים מוני הראל ואלי טביב, שיחליטו על עתידו של המגן.

בונדר יסיים את חוזהו בתום העונה ולאחר מכן יהפוך לשחקן חופשי, כך שאם האדומים ירצו לקבל עליו תמורה כספית, הם יצטרכו למכור אותו כעת. למגן, שמרוויח כ-30 אלף דולר לעונה, בכל מקרה אין כוונה להישאר בהפועל תל אביב וזהו אחד מהשיקולים שההנהלה לוקחת בחשבון. אגב, אלי גוטמן כבר הבהיר להנהלה שהוא מעוניין להשאיר את המגן בקבוצה עד סוף העונה.

בתוך כך, מחר יפגשו נציגי הפועל תל אביב עם נציגי אוניברסיטה קראיובה הרומנית כדי לדון במעברו של הבלם ולריקה גמאן לדאבליסטית הישראלית. הפועל מעוניינת לרכוש את השחקן, אך על הפרק עומדת גם אפשרות של השאלה עם אופצייה לרכישה בעתיד. גם באזל השוויצרית מעוניינת בגמאן, ועל פי דיווחים כבר הציעה עבורו שני מיליון יורו.

עדכון ראשון: 14:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully