וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים לביטון: "יהיה קשה בלעדיך, אבל לא אעצור אותך"

26.12.2010 / 12:23

מאמן הפועל פ"ת שוחח עם החלוץ שחזר מבלגיה, שהבהיר לסיני שהעברתו בשלבים מתקדמים. קשר מפרגוואי נחת למבחנים

שחקנים בהפועל פתח תקוה מודאגים מאוד ממצב מהסגל הנוכחי, כפי שמסתמן בשבועיים האחרונים, זאת בעקבות העזיבה של ויסה והעזיבה הצפויה של החלוץ דודו ביטון, שהגיע היום למתקן האימונים בקיבוץ עינת ושוחח עם יובל נעים. ביטון, כזכור, שהה בסוף השבוע בהתרשמות בשרלרואה הבלגית יחד עם סוכנו, דודו דהאן. נעים אמר לחלוץ בשיחה: "יהיה קשה בלעדיך, אבל לא אעצור אותך מלהתקדם". השחקן שוחח בהמשך גם עם הבעלים תומר סיני שאמר לו: "תוכל לשחק במועדון גדול יותר משרלרואה, אולי תישאר עד תום העונה". ביטון הבהיר שההעברה לשרלרואה כמעט סגורה ונראה כי יחתום ב-1 בינואר, אז ייפתח חלון ההעברות באירופה. משיחות שהתנהלו בסוף השבוע בין חברי ההנהלה עולה כי במועדון אין כוונה להתחזק בצורה משמעותית בחלון ההעברות בינואר. שחקן בקבוצה אמר: "שניים או שלושה שחקנים יכולים לשנות את כל התמונה. להפועל פתח תקוה חסר מגן, קשר וחלוץ כדי לא להמשיך ולהסתבך במאבקי התחתית". החשש העיקרי הוא מהתחזקות של קבוצות התחתית אחרות, דוגמת בני סכנין והפועל אשקלון.

בינתיים, בהפועל פתח תקוה מחפשים את התחליף הראוי לג'וניור ויסה, שעזב את הקבוצה לאליאנסה לימה הפרואנית. קשר מפרווגוואי, אלחנדרו סוארז בן ה-22, נחת הבוקר (ראשון) בישראל והצטרף לאימוני הקבוצה, אך בינתיים לא הלהיב את הצוות המקצועי שישקול האם לאפשר לו להמשיך להתאמן. מי שייצג את השחקן הוא סוכן השחקנים איציק הרט.

במועדון לא מתרגשים מההצהרות של חבר ההנהלה גל חצור, שהצהיר בפעם השלישית מאז חודש מאי השנה כי הוא עוזב את הקבוצה. כזכור, חצור הודיע רשמית בחודש מאי כי הוא החליט לעזוב את הפועל פתח תקוה וחודשיים מאוחר יותר, בחודש יולי, מיד לאחר שסרט הקפטן נשלל מגל כהן, שקל שוב את עתידו בקבוצה. בכל מקרה, לבעלים הנוכחי תומר סיני, שיצא הבוקר לנסיעת עסקים בחו"ל, אין כוונה לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully