וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א וקראיובה יפתחו במו"מ להעברת גמאן

25.12.2010 / 23:10

האדומים הודיעו רשמית כי יפגשו עם הרומנים ביום ב' וינסו להגיע להסדר על החתמת/השאלת הבלם. נדחתה הצעה עבור בונדר

הפועל תל אביב הוציעה הערב (שבת) הודעה רשמית לפיה ביום שני יפגשו נציגיה עם נציגי קבוצת אוניברסיטה קראיובה בכדי לדון בהשאלת או רכישת הבלם ולריקה גמאן. כזכור, האדומים הביעו עניין רב ברומני בן ה-21 מזה זמן רב ובמיוחד אחרי שהושלמה עסקת העברתו של דגלאס דה סילבה לרד בול זלצבורג.

בתוך כך קיריליה סובייטוב הרוסית, שהביעה לאחרונה עניין בשחקן הפועל תל אביב דני בונדר, הגישה לאדומים הצעה בסך 80 אלף דולר עבור המגן הבינלאומי, אך נדחתה מאחר שבהפועל לא מעוניינים לשחרר את השחקן וגם אם יעשו זאת, יבקשו עבורו סכום גבוה יותר.

כזכור, בונדר מסיים את חוזהו בהפועל בסוף הקיץ וכרגע לא נראה שהוא ימהר לחתום על חוזה חדש בגלל רצונו לעבור לאירופה. בימים אלו אף בודק המגן את האפשרות לקבל דרכון רוסי, מאחר שהוא לא מחזיק בכזה מאז גיל 3, אז עלה לישראל. האדומים יודעים שאם ימתינו עד הקיץ ואז יאבדו את בונדר, הם לא יקבלו עבורו כל תמורה כספית, בעוד אם יסכימו למכור אותו, הם לפחות ירוויחו סכום כספי.

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה להתכונן למשחק הליגה נגד הפועל חיפה שיתקיים בסוף השבוע. האדומים יצטרכו להסתדר ללא וינסנט אניימה שיהיה בניגריה בגלל חתונת אחיו וכמובן ללא דגלאס דה סילבה, שעזב לרד בול זלצבורג.

(עדכון ראשון: 20:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully