וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ק"ש: עמאשה יעבור בדיקות לבירור חומרת פציעתו

הדס גרינברג

25.12.2010 / 20:40

החלוץ, שסובל מפציעה בעצם השוקית, לא שב לאימונים ובקבוצה מודאגים מקצב החלמתו. גם אלרואי כהן עדיין פצוע

עירוני קרית שמונה סיימה הערב (שבת) את יומה השני במחנה האימונים, שנערך בקיבוץ אילות בדרום. הקבוצה, שנחתה אתמול בבוקר, הספיקה לערוך ארבעה אימונים והערב תערוך ערב גיבוש באילת. פנים חדשות שהצטרפו הוא הבלם-מגן הנרי מולנגה ניאמבה, שנבחן בקבוצה. במהלך מחנה האימונים ינסה מולנגה להרשים את מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, שמתכנן לשתפו במשחק רבע גמר גביע הטוטו מול מ.ס. אשדוד ביום שלישי ולאחריו לגבש החלטה האם לצרפו לקבוצה. בן שמעון מעוניין להתחזק גם בחלק ההתקפי לאור העובדה כי החלוץ הבולגרי, זוראן בלדובלייב, לא נמצא בתוכניות להמשך העונה כמו גם האכזבה הרבה שקיימת מקיילב אקוונוגו.

וויאם עמאשה, שסובל מפציעה בעצם השוקית, עדיין לא שב לאימונים מלאים וערך גם היום אימון קל בלבד יחד עם טיפולים שמקבל מפיזיוטרפיסט הקבוצה. מחר צפוי עמאשה לעזוב את מחנה האימונים ולהמריא משדה התעופה באילת לחיפה על מנת לעבור בדיקת CT בבית החולים רמב"ם על מנת לברר את חומרת פציעתו. קצב ההחלמה של עמאשה איטי משציפו ולכן יערכו מחר בדיקה נוספת לבחון אם מדובר בפציעה קשה יותר. כזכור, עמאשה נפצע במחצית הראשונה בניצחון על מכבי תל אביב, נעדר מאז ולא שב לאימונים.

כמו עמאשה, גם אלרואי כהן, שסובל מפציעה, לא מתאמן עדיין עם שאר השחקנים. מחר צפוי להגיע לאילת הבעלים איזי שרצקי ולבקר את שחקניו. מאמן הקבוצה רן בן שמעון הבהיר באסיפה שערך אתמול את חשיבות ההמשכיות של הקבוצה וביקש מהם להמשיך ביכולת הטובה של הסיבוב הראשון, עם דגש על שיפור החדות בחלק ההתקפי. ביום שני תשוב הקבוצה ממחנה האימונים ותערוך אימון אחרון לקראת משחק גביע הטוטו מול אשדוד שייערך בקרית אליעזר לאור העובדה כי האצטדיון העירוני בקרית שמונה עובר שזרוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully