וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "קשה להביא שחקן איכותי במצב שלנו"

25.12.2010 / 20:16

הירושלמים מתקשים למצוא חיזוק בסכומים הנמוכים שהם מציעים, בין 40-50 אלף דולר ברוטו: "נמשיך לעבוד על זה"

בית"ר ירושלים תחזור מחר (ראשון) מהפגרה הקצרה ותחל באימונים לקראת שבוע קשה מאוד בו תשחק ביום ג' ברבע גמר גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה ברמת גן, ובשבת תפגוש בטדי את מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל. כזכור, בסיבוב הקודם הובסה בית"ר בנתניה 4:1.

בבית"ר עוסקים בשבועות האחרונים בעיקר בנושא השחקנים שצפויים לעזוב, כאשר בנוסף לכריסטיאן אלברז וכריסטיאן גונזלס, גם דריו פרננדז, סרג' איילי וככל הנראה גם משה בן לולו יעזבו. מנגד, עובדים דוד אמסלם, איתן מזרחי והצוות המקצועי על נסיונות לחזק את הקבוצה במסגרת התקציב המוגבל של המועדון. סוכנים שנפגשים עם בית"ר שומעים על סכומים של 40-50 אלף דולר ברוטו כתקציב המקסימלי אותו יכול המועדון להרשות לעצמו עבור שחקן. נכון להיום מתמקדים בבית"ר בבלם ומגן שמאלי, אך שוב, שני שחקנים שנראו לבית"ר בתפקידים אלו ונדרשו לבוא להתרשמות סירבו.

יתרה מכך, בבית"ר יודעים שגם הסכומים הללו הם סכומים יקרים ובכל מקרה המצב הכלכלי של הקבוצה כמעט ולא מאפשר זאת, כך שבמועדון ינסו בעיקר לא ליפול עם שחקנים דוגמת סבסטיאן ואסקז אשתקד ויצרפו שחקן רק במידה ויראו כי יוכל לתרום לשיפור בעמדתו. בבית"ר אמרו: "קשה מאוד להביא משהו איכותי בכסף הזה, אבל הכי קל לוותר, נעבוד קשה ונקווה למצוא את השחקן או שניים שישדרגו אותנו".

לגבי דריו פרננדז, על אף שהשחקן נחוש לעזוב נראה כי בשבועיים האחרונים עמדתם של אנשים במועדון כלפיו השתנתה. השחקן מקבל חיזוקים ממספר גורמים בקבוצה ומלמיליאן אף שותף במחשבות כאלה ואמר לאנשים במועדון: "אני חשבתי שאחרי שהוא בא ודיבר לפני כולם זה נגמר. לא עשיתי לו בכוונה כשלא שיבצתי אותו בהרכב והיה סיכוי לא קטן שהוא גם היה בהרכב בעכו אם לא כל מה שהוא עשה. מה יהיה? לא יודע, בכדורגל הכל יכול להיות".

לאור גל השחרורים והעובדה כי הקבוצה מתקשה למצוא שחקני רכש, הישארות אפשרית של פרננדז כדאית לבית"ר מבחינה כלכלית. ההערכה היא כי צפוי לפחות עוד ניסיון לנסות ולייצר מתכונת שתשאיר את השחקן בקבוצה אך כרגע נראה כי השחקן פגוע מאוד והסיכויים לכך אינם גבוהים.

בלם הקבוצה, שמוליק קוזוקין, שנפצע באימון ביום שלישי בברך בה נותח לפני יותר משנה, צפוי לחזור לאימונים במהלך השבוע לאחר שההערכה הרפואית לגביו היא כי מדובר בגירוי ורגישות במקום הניתוח ולא יותר מזה. בכל מקרה, קוזוקין צפוי לעבור עוד בדיקה השבוע ולאחריה ניתן יהיה להיות יותר חכמים לגבי מצבה של הברך. עמנואל מתיאס ימשיך להתאמן מחר עם הקבוצה אך אם לא יפגין יכולת משופרת באופן משמעותי הוא צפוי להיות משוחרר. שחקנים בקבוצה ליגלגו על יכולתו של מתיאס בשבוע שעבר, ואמרו: "אם עשו טובה לסוכן ונתנו לו להתאמן זה בסדר, אך להביא דבר כזה על חשבון קוזוקין או בראשי זאת בדיחה, אפילו בהפועל פתח תקוה צחקו עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully