וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רפאלוב יעבור ניתוח וייעדר מספר שבועות

קשר מכבי חיפה: "כולי מרוכז כרגע בהחלמה ובחזרה למגרשים". גם מסיללה סובל מפציעה. טואטחה צפוי לפתוח מול מכבי ת"א

המצב הרפואי של ליאור רפאלוב ופיטר מסיללה ממשיך להדאיג את אנשי מכבי חיפה. הקשר נטש את אימון הבוקר (שבת) בעוד המגן הדרום אפריקאי כלל לא התאמן. מאוחר יותר עבר רפאלוב בדיקה אצל כירורג המועדון, קבע באופן סופי כי על הקשר לעבור ניתוח והוא צפוי להיעדר מספר שבועות.

"בתקופה האחרונה סבלתי מכאבים במפשעה", אמר רפאלוב לאתר הרשמי של הקבוצה לאחר שנודע שייאלץ לעבור ניתוח. "קיווינו שמנוחה בפגרה תסייע לתהליך ההחלמה אך לצערי עם החזרה הבוקר לאימון שבו הכאבים. כולי מרוכז כרגע בהחלמה ובחזרה מהירה למגרשים. יש למכבי חיפה סגל טוב ומחליפים ראויים".

לעומתו, מסיללה עלול לעבור הליך של אורתרוסקופיה, שישבית אותו מהמגרשים לחודש. החלטה סופית בעניין המגן הדרום אפריקני תתקבל רק לאחר סדרת בדיקות נוספת. כזכור, הליך דומה עבר גם החלוץ הצעיר סינטאיהו סלליך, שייעדר ארבעה שבועות מהמגרשים.

בגלל הפציעה של מסיללה, מי שצפוי לפתוח מול מכבי תל אביב ביום רביעי הוא המגן טאלב טואטחה, שכבר גילה יכולת טובה במשחק מול מכבי נתניה בליגה. שלומי אזולאי שחזר לאימונים מלאים צפוי לחזור לסגל. החלוץ תומר חמד עשוי לפתוח, כשגם עידן ורד בתמונה לאור הפציעה של רפאלוב. גם הקשר סיידו יאיא אמור לפתוח ביום רביעי וייתכן שגם הבלם אנדריי פילאבסקי יהיה ב-11. אלישע לוי יקבל לאחר המשחק החלטה לגבי השניים. במועדון עדיין עושים מאמצים לצרף את החלוץ דרוידאס שרנאס.

עדכון ראשון: 13:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully