וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: רכבת לילה לג'ורג'יה

26.12.2010 / 8:10

אטלנטה תנסה לסגור עניין מול ניו אורלינס במאנדיי נייט, הסיינטס לא יוותרו בקלות. שיקגו מול הג'טס. אריזונה-דאלאס 26:27

הסכסוך בין דונובן מקנאב למייק וקייל שנאהאן רק ממחיש שהביטוי "אל תהיה צודק, תהיה חכם" נכון לפעמים לא רק בכביש. כמה חבל שבוושינגטון אין צודקים ואין חכמים, והעובדה שהביאו מאמן שמינה תחתיו את בנו כמתאם ההתקפה רק ממחישה את כל עידן דניאל סניידר. הפרנצ'ייז הגדול ביותר ב-NFL הוא כבר מזמן בדיחה עצובה.

ההימורים שלנו בשבוע שעבר וביום חמישי לא היו בדיחה עצובה, אלא סתם נעו סביב הבינוניות הקבועה - 9 מ-16 ו-127 מ-224 (56.7 אחוז). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

מייק שנאהאן מאמן וושינגטון רדסקינס. Larry French, GettyImages
מיקרוקוסמוס לכל עידן דניאל סניידר. שנאהאן/GettyImages, Larry French

METV

20:00: שיקגו - ניו יורק ג'טס

23:15: גרין ביי - ניו יורק ג'איינטס


FOX

20:00: ג'קסונוויל - וושינגטון

23:15: אוקלנד - אינדיאנפוליס


ESPN

2:30, בין שבת לראשון: אריזונה - דאלאס

3:20, בין ראשון לשני: פילדלפיה - מינסוטה

3:30, בין שני לשלישי: אטלנטה - ניו אורלינס

ג'ימי גרהאם שחקן ניו אורלינס סיינטס. Larry French, GettyImages
ג'ימי גרהאם והסיינטס רוצים לנצח, אחר כך, אם זה יקרה, יחשבו על ראשות ה-NFC דרום/GettyImages, Larry French

לא ייצא לנו שום דבר מתאוות המערב (שעה ראשית: 20:00)

אריזונה (10:5) - דאלאס (10:5) - 26:27

התחזית כאן הייתה ניצחון לקאובויס, אבל שער שדה של ג'יי פילי 5 שניות לסיום העניק לקרדינלס את ה-W והציב אותה עם מאזן דומה לזה של דאלאס (ולא שיש לזה משמעות כלשהי). הקרדינלס כבר הובילו ביתרון 18 נקודות, אבל סטיבן מגי, שהחליף במחצית השניה את ג'ון קיטנה, הצעיד את דאלאס למהפך עם מסירה למיילס אוסטין, פחות משתי דקות לסיום. דייויד ביולר החטיא את נקודת הבונוס, מה שהתברר כקריטי, כי ג'ון סקלטון העמיד את אריזונה במצב נוח לפילד גול, אותו ניצל פילי. סקלטון רשם 183 יארד וטאצ'דאון ראשון בקריירה, אותו מסר לאנדרה רוברטס שסיים עם 110 יארד. 115 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים שהפכו לטאצ'דאונים לקיטנה, 111 יארד למגי.

סט. לואיס (8:6) - סן פרנסיסקו (9:5)

גם המשחק הזה הוא פח רציני, רק שבמקרה הזה יש לו השפעה בגלל המאבק הצמוד בראשות ה-NFC מערב. ניצחון של הניינרס יסבך מאוד את המצב בבית וייצור קרב משולש ישיר לפני המחזור האחרון, הפסד שלהם יסיים עבורם את העונה. מייק סינגלטרי הפקיד את המפתחות בידיו של טרוי סמית', שהועדף על פני אלכס סמית' כפותח לאחר הפיאסקו של האחרון בסן דייגו. בצד השני, סאם בראדפורד ינסה לקרב את הראמס בעוד צעד לפלייאוף לאחר עונת רוקי מוצלחת.

התחזית: רצוי שהעונה של הניינרס תיגמר כאן, מכל כך הרבה סיבות. קבוצה עם היסטוריה כמו סן פרנסיסקו צריכה לעלות בצורה הרבה פחות פאתטית. ניצחון לראמס


בפאלו (10:4) - ניו אינגלנד (2:12)

ניצחון של הפטריוטס או הפסד של הג'טס יקנה לשחקניו של ביל בליצ'יק את המקום הראשון ב-AFC, שמשמעותו שהדרך לסופרבול תעבור בפוקסבורו. ב-14 המפגשים האחרונים ניצחו הפטריוטס, ככה שבפאלו תראה הישג ענק בשבירת המומנטום. ריאן פיצפטריק והבילס עשו את העבודה במיאמי, כעת הם מחפשים ניצחון חמישי העונה. השאלה היא האם תצליח הגנת הפטריוטס לעצור אותו לאחר שלא בלמה את מאט פלין מגרין ביי.

התחזית: ניצחון לפטריוטס


קנזס סיטי (5:9) - טנסי (8:6)

הצ'יפס שמרו בשבוע שעבר בשיניים על המקום הראשון ב-AFC מערב עם ניצחון בסט. לואיס, וכעת הם חוזרים הביתה, כדי לקרב את עצמם יותר לפלייאוף. ניצחון של קנזס סיטי עם הפסד של סן דייגו בסינסינטי יקנה לה את ראשות הבית, לראשונה מאז 2003. מאט קאסל ימשיך להוביל את קנזס סיטי, קרי קולינס והטייטאנס ינסו לשמור על הסיכוי התאורטי שלהם לשחק בינואר.

התחזית: ניצחון לצ'יפס

טרוי סמית' שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Jonathan Daniel, GettyImages
זה הזמן שלו. טרוי סמית' ינסה להוביל את הניינרס לניצחון בסט. לואיס/GettyImages, Jonathan Daniel

שיקגו (4:10) - ניו יורק ג'טס (4:10)

הג'טס מבינים שניצחון של ניו אינגלנד בבפאלו יכריח אותם להסתפק בכרטיס הוויילד קארד לפלייאוף, בעוד הברס תלויים רק בעצמם. ניצחון של שיקגו יספיק לה לשבוע חופש בפלייאוף, במידה שפילדלפיה תופתע בבית על ידי מינסוטה. בג'טס עסקו השבוע בעיקר ברכילות, לאחר שהאתר "דדספין" הפיץ כי אשתו של המאמן רקס ריאן דגמנה עבור בעלי פטיש לרגליים באינטרנט. אבל זו לא הבעיה של ריאן, אלא האפשרות שמארק סאנצ'ז לא יפתח בגלל פציעה בכתף. נראה שהוא ישחק בכל זאת, מארק ברונל בן ה-40 בכוננות, לכל מקרה.

התחזית: ניצחון לברס


קליבלנד (9:5) - בולטימור (4:10)

הניצחון של פיטסבורג על קרוליינה מחייב את הרייבנס לעבור את הבראונס, שישמחו, מצידם, לקלקל לשנואת נפשם. בולטימור קרובה לפלייאוף, אבל עדיין חולמת על ראשות ה-NFC צפון. הפסד, והרייבנס ייאלצו לחכות לכל מני תסריטים שונים ומשונים שכוללים הפסדים של מספר מהמתחרות שלהם בבתים האחרים. אם ינצחו העורבים, יהיה זה השלישי ברציפות שלהם בקליבלנד.

התחזית: ניצחון לבראונס


ג'קסונוויל (6:8) - וושינגטון (9:5)

דונובן מקנאב ומייק שנאהאן עשו, כאמור, כותרות השבוע, אבל לקבוצה שלהם אין על מה להילחם בעוד לג'אגוארס יש ויש. ג'קסונוויל הפסידה באינדיאנפוליס, וכעת היא חייבת לגבור על הרדסקינס כדי להשאיר את עצמה בתמונת ה-AFC דרום. הג'אגוארס עלולים לעלות בלי התופס מייק סימס-ווקר, שהחמיץ את מרבית האימונים השבוע, וללא הנשק הגדול שלהם מוריס ג'ונס-דרו, שסובל מפציעת ברך ויוחלף על ידי ראשאד ג'נינגס. הרדסקינס ימשיכו להסתמך על רקס גרוסמן בהתקפה.

התחזית: ניצחון לג'קסונוויל


מיאמי (7:7) - דטרויט (10:4)

לא משנה מה יקרה במשחק הזה, דטרויט תזכור את פלורידה לטובה. בשבוע שעבר ניצחו הליונס בטמפה ביי, וקטעו בכך רצף של 26 הפסדי חוץ. כעת הם מגיעים למזרחה של ארץ השמש, שם יפגשו בדולפינס הפגיעים. אם מיאמי תפסיד, היא תשווה את השיא השלילי של המועדון - שבעה הפסדי בית, שנקבע לפני שלוש שנים בעונת ה-15:1.

התחזית: ניצחון לדולפינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לריי לואיס והרייבנס אסור לפשל בקליבלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצאת בשלום מהחור השחור (שעה ראשית: 23:05-23:15)

אוקלנד (7:7) - אינדיאנפוליס (6:8)

לריידרס סיכוי קלוש להגיע לפלייאוף. כדי שזה יקרה, הם צריכים לנצח את הקולטס כדי להקדים אותם בשובר השוויון, אם יהיה כזה, בסיום העונה. אבל אוקלנד משחקת מול פייטון מאנינג והפרסות, שחזרו לכושר לאחר מאזן 6:6 ואיום הדחה מהפלייאוף עוד לפני השבוע הנוכחי. אינדי תצטרך לעצור את הברק והרעם של אוקלנד, דארן מקפאדן ומייקל בוש, שצפויים לטחון לא מעט על הקרקע. ג'וזף אדאי, שחוזר מפציעה ארוכה, ינסה לפרוץ דרך באינדיאנפוליס.

התחזית: ניצחון לריידרס


גרין ביי (6:8) - ניו יורק ג'איינטס (5:9)

מה שמשחק אחד יכול לעשות. רגע אחד היו הג'איינטס בפסגת ה-NFC מזרח עם הפנים לשבוע החופש, אבל אחרי הקריסה מול פילדלפיה הם נלחמים על מקומם בפלייאוף. אצל הפאקרס המצב לא ממש טוב, כשגם עם ניצחון הם יהיו רחוקים מינואר ויצטרכו בכל מקרה לעשות זאת דרך הוויילד קארד. גרין ביי תפתח עם ארון רוג'רס, שחוזר מזעזוע מוח. לג'איינטס זכרונות נעימים מלמבו פילד, שם ניצחו את ברט פארב והפאקרס בפלייאוף של 2007, עלו לסופרבול וזכו בו.

התחזית: ניצחון לג'איינטס


טמפה ביי (6:8) - סיאטל (8:6)

הבאקנירס קיבלו אגרוף מחץ עם ההפסד לדטרויט, שנגס קשות בסיכוייהם להעפיל לפלייאוף. עם זאת, הסיכוי הזה לא מת עדיין, כשטמפה ביי יכולה להשיג עשרה ניצחונות ועם קצת עזרה לשחק בינואר. הסיהוקס, לעומת זאת, צריכים הרבה פחות - הם יכולים לקחת את ה-NFC מערב בלי מאזן מנצח - אבל ניצחון בהתמודדות הזו יהיה חשוב להם מאוד, במיוחד בגלל העימות הישיר בין סט. לואיס לסן פרנסיסקו. מאט האסלבק, שנותן עונה בינונית ביותר, ימשיך לקבל את האשראי מהמאמן פיט קרול.

התחזית: ניצחון לסיהוקס


דנבר (11:3) - יוסטון (9:5)

משחק חסר משמעות במייל היי, בין שתי קבוצות שרק מחכות שהעונה הזו תהיה מאחוריהן. טים טיבו ימשיך לפתוח בברונקוס, ההימור שלנו הוא שיהיה לו ניצחון אחרי המשחק הזה. דנבר

מריו מאנינגהאם שחקן ניו יורק ג'איינטס עם בר פסקו. Nick Laham, GettyImages
מריו מאנינגהאם ובר פסקו מקווים שהפעם יצליחו לשמור על היתרון, אם יהיה כזה/GettyImages, Nick Laham

סינסינטי (11:3) - סן דייגו (6:8)

אחרי עשרה הפסדים רצופים הצליחו, סופסוף, הבנגאלס לנצח בשבוע שעבר, וכעת הם פוגשים את פיליפ ריוורס והצ'ארג'רס, שהמשחק הזה עבורם הוא מאסט ווין. סן דייגו עדיין יכולה תאורטית לעלות מהוויילד קארד, מעשית יהיה לה קל יותר לעשות זאת דרך אליפות ה-AFC מערב, שבינתיים נראית תפוסה על ידי הצ'יפס. הטייט אנד אנטוניו גייטס עשוי בכל זאת לשחק, למרות פציעת רגל שעליה דווח כי תשהה את חזרתו. בסינסינטי יסתדר קרסון פאלמר לא רק בלי טרל אואנס, אלא אולי גם בלי צ'אד אוצ'וסינקו, שהחמיץ את מרבית אימוני השבוע.

התחזית: צ'ארג'רס


פילדלפיה (4:10) - מינסוטה (9:5) - 3:20, בין ראשון לשני

מייקל ויק והאיגלס רואים בעיני רוחם את שבוע החופש מתקרב. כדי שזה יקרה, הם צריכים לא רק לנצח את שני משחקיהם, אלא גם לייחל למעידה של שיקגו, שגברה עליהם בעימות הישיר, מול הג'טס. ברט פארב בספק גדול במינסוטה, ואם לא ישחק יעלה הרוקי ג'ו ווב במקומו. האיגלס יצטרכו במקרה כזה להיזהר מתקדים מאט פלין וגרין ביי, שכמעט עקצו את הפטריוטס בשבוע שעבר.

התחזית: ניצחון לאיגלס


אטלנטה (2:12) - ניו אורלינס (4:10) - 3:30, בין שני לשלישי

משחק עם חשיבות עצומה בג'ורג'יה דום. ניצחון של הפאלקונס ינעל עבורם סופית את הכל - אליפות הבית, שבוע חופש ודרך ביתית עד לסופרבול כנציגה הטובה ביותר של ה-NFC. ניצחון של הסיינטס יפתח עבורם פתח לאליפות הבית, כשבכל מקרה יבטיחו מקום בפלייאוף. אם להסתמך על שני המפגשים האחרונים, בהם השיגה כל קבוצה ניצחון חוץ בזכות שער שדה, יהיה מאוד מעניין על כר הדשא הסינטתי באטלנטה.

התחזית: ניצחון לסיינטס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה הזמן להתרכז, חברים. סן דייגו צריכה ניצחון בסינסינטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully