וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצ'באן: "אני מתחיל ללמוד את השיטה"

24.12.2010 / 17:15

מכבי תל אביב נחתה בארץ אחרי הניצחון על פרוקום, הרכש החדש מרוצה מקצב השתלבותו. בלאט: "מי שיבוא, ברוך הבא"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

פחות מיממה לאחר שסיימה את שלב הבתים ביורוליג בצורה מופתית, נחתה היום (שישי) מכבי תל אביב בישראל. הקבוצה הצהובה של דייויד בלאט ניצחה 72:83 ורשמה בכך רצף נהדר של תשעה ניצחונות רצופים בבית המוקדם, מאז ההפסד במחזור הראשון לקאחה לבוראל. הצהובים סיימו במקום הראשון, אותם הם כבר הבטיחו בשבוע שעבר, הרבה לפני הקבוצה הבאסקית.

אחרי הנחיתה התייחס בלאט להגרלת שלב הטופ 16 שתיערך ביום שלישי הבא ואמר: "שלטנו בכל מה שהיינו יכולים לשלוט בו, שזה אומר לסיים במקום הראשון. מעבר לכך לא אני ולא השחקנים יכולים לעשות יותר. אני לא טוב בניחושים, מי שיבוא בהגרלה, ברוך הבא".

על הניצחון בפולין אמר המאמן: "בשני המשחקים האחרונים הראינו אופי למרות שאלו היו משחקים רק לפרוטוקול. שבתחילת הדרך היתה לנו מטרה, רצינו לשחק ולחיות לפיה. זה נוגע לאופי של השחקנים וסוג הקבוצה שרצינו לראות על המגרש בכל יום". על שילובו של מילאן מצ'באן אמר בלאט: "היתה לו הופעה ראשונה מצויינת. אני שמח שהוא שיחק חופשי וכל כך טוב במסגרת שבה הוא נמצא רק יומיים וחצי".

מצ'באן עצמו, שרשם שמונה נקודות בבכורה בקבוצתו החדשה, הוסיף: "אני מתחיל ללמוד את השיטה. ניסיתי לעזור לחבר'ה האחרים בהתקפה ובהגנה, אמשיך ללמוד בימים הקרובים את כל מה שצריך. זו היתה התחלה מצויינת מבחינתי. אני שמח שהמאמן שבע רצון. פתחנו את המשחק כמו שצריך וקצת נחלשנו במחצית השנייה, אבל היה משחק טוב ונהניתי. צריך להמשיך ככה ולנסות להשתלב מהר ככל האפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully