וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור אסור: "לא יודע אם פלייאוף אמצעי ייחשב הצלחה"

הדס גרינברג

24.12.2010 / 14:46

קשר נתניה מציב רף גבוה עבור קבוצתו: "מקווה שנפתח את הסיבוב עם ניצחון בטדי על בית"ר", ו"מקווה להשתפר בפן האישי"

עם עזיבתו של דניאל יאמר והכסף הגדול שהוא הביא בעבר, היו צריכים במכבי נתניה להסתדר העונה עם תקציב נמוך הרבה יותר. לאור העובדה כי הממון לחיזוק דל מאוד, המאמן ראובן עטר משתף שחקנים צעירים רבים שרובם גדלו במחלקת הנוער של המועדון. בכל משחק נתון מתחילת העונה שותפו בהרכב בין שישה לשבעה שחקני בית, כשבסך הכל בסגל הקבוצה 10 שחקני בית, שגילם הממוצע עומד על 21. עטר, שידוע כמאמן שמאמין בדור הצעיר ודוחף לקדמם, צירף העונה גם את הקשר הצעיר מאור אסור המושאל מהפועל תל אביב וחתום בנתניה לשנתיים הקרובות.

מאור אסור שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
חתום לשנתיים בנתניה. מאור אסור/קובי אליהו

אסור פתח עד כה העונה ב-10 מחזורים וסיפק שני שערים וצמד בישולים, כשהמשחק הטוב ביותר שלו היה במחזור הראשון בו בישל צמד וקינח בשער. כל זאת עשה בחצי שעת משחק. כעת מתפנה הקשר שמתאקלם בנתניה לסכם את הסיבוב הראשון של קבוצתו החדשה: "פתחנו את העונה טוב, המשכנו קצת פחות טוב ועשינו ניצחון שהוציא אותנו מהמצב הלא טוב (מול הפועל באר שבע – ה.ג.) וסיימנו את הסיבוב עם הפסד מאכזב. בגדול, לא ציפו מאתנו ליותר מדי אבל עשינו סיבוב טוב מבחינת צבירת נקודות".

אין זה סוד שאחד הדברים הבולטים ביותר בנתניה העונה הוא חוסר היציבות. הקבוצה שפתחה את העונה בצורה מצוינת, נקלעה למשבר חריף עם חמישה משחקים ללא ניצחון ונקודה בודדת. אסור ניסה לספק הסבר לאותו חוסר יציבות: "אני מקווה שבכל זאת נדע לשמור על יציבות בסיבוב הבא. זו קבוצה צעירה וחסרת ניסיון, אבל יש פה כישרונות ושחקנים שעובדים קשה. אחרי פתיחת העונה הטובה הגיעו הציפיות וירדנו כי בסך הכל אנחנו קבוצה צעירה ולא כל כך מנוסה. המטרה שלנו כעת היא לפתוח טוב את הסיבוב השני טוב ולצבור כמובן יותר נקודות".

כבר זמן רב מרגישים בצוות המקצועי כי החלק ההתקפי לא מספיק מסוכן ובחלון העברות הקרוב קיימת כוונה להתחזק בחלוץ. על הצורך בחיזוק אמר הקשר: "אולי חסרים לנו כמה שחקנים במספר עמדות, אך זה התפקיד של הצוות המקצועי. השחקנים צריכים להוכיח שהם ראויים לקרדיט שאנחנו מקבלים".

"זכייה בגביע הטוטו תביא הרבה יוקרה למועדון"

באשר למטרות, בנתניה כבר מסתכלים קדימה, כשגם אסור לא חושש לחשוב רחוק וגבוה: "אנחנו שואפים ורוצים להגיע גבוה. אני לא יודע אם פליאוף אמצעי ייחשב כהצלחה. אני יודע שלכל אחד במועדון יש שאיפות, מבחינת מיקום זה תלוי בכמה נקודות נצבור ואז נוכל להתייחס למטרות. אני מקווה שבמשחק מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי נראה אחרת לגמרי ואפילו נשחזר את הניצחון במחזור הראשון של הליגה".

בפן האישי, אסור מקווה גם לשיפור במאזנו האישי: "פתחתי את העונה טוב, אחר כך הייתה קצת ירידה בגלל שאני סוחב פציעה ממחזור שלישי. אני מצפה מעצמי להרבה יותר, אני מקווה שאפתח את הסיבוב כמו שצריך ואוכיח את עצמי למי שנותן לי את הקרדיט".

ביום רביעי הבא תפגוש מכבי נתניה את בני יהודה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, ואסור התייחס בסיום לא רק לחשיבות הספורטיבית אלא גם הכלכלית הקשורה למשחק שיכולה לתרום למועדון: "בכל מפעל אנחנו מגיעים לתת את המקסימום. גביע הטוטו חשוב למועדון מהבחינה הכספית, ואני גם חושב שזכייה בכל מפעל יכולה להביא יוקרה למועדון".

בתוך כך, לאחר שהתאמנו רגיל כל השבוע זכו היום לראשונה שחקני הקבוצה לחופש שיימשך עד יום ראשון, אז ימשיכו בהכנות למשחק גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully