וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתערער מעמדו של שמעון אבוחצירא בלאריסה

24.12.2010 / 10:48

המאמן החדש יורן אנדרסן לא בונה על החלוץ, שממעט לשחק העונה ולא כבש. גם דגו עשוי לעזוב את קבוצתו, אפולון לימסול

מתערער מעמדו של שמעון אבוחצירא בלאריסה היוונית, זאת מאחר שהחלוץ אינו נמצא בתכניות המקצועיות של המאמן החדש, יורן אנדרסן. אתמול (חמישי) בשעות הבוקר נפגשו הבעלים קוסטס פילאדקיס ואנדרסן הנורבגי, שהגיע לקבוצה לאחרונה, לדיון בנושא חלון ההעברות בינואר. על פי דיווחים בתקשורת היוונית, בין השמות המועמדים לשחרור נמצא גם שמו של אבוחצירא, כמו גם שני שחקני הרכש היקרים שהגיעו הקיץ: ג'רמי וסטפן מקינווה.

אנדרסן לא בונה על אבוחצירא והכניס אותו בתוספת הזמן במשחק הליגה נגד אולימפיאקוס (1:0), ניפה אותו מהסגל למשחק הגביע נגד א.א.ק אתונה שנערך ביום חמישי. לאריסה, אגב, הובסה 4:0 במגרשה.

אבוחצירא הגיע לקבוצה בקיץ 2009 ובעונה שעברה כבש אבוחצירא שלושה שערים וסבל מפציעות. גם העונה הוא ממעט לשחק ורשם רק 176 דקות בליגה בהן לא הצליח למצוא את הרשת. עם זאת, ראוי לציין כי לאבוחצירא חוזה לשנתיים וחצי נוספות במועדון היווני. אם לאריסה לא תמצא לחלוץ קבוצה בינואר, לא מן הנמנע כי הוא יישאר עד תום העונה.

לאריסה נמצאת בתקופה איומה מבחינה מקצועית. את הסיבוב הראשון בליגה היוונית היא סיימה במקום האחרון עם 11 נקודות בלבד ובמרחק חמש נקודות מחוף מבטחים.

* גם ברוך דגו עשוי לעזוב את קבוצתו, אפולון לימסול, בחלון ההעברות. בקפריסין דווח כי הקבוצה מעוניינת להשאיל את הקשר שממעט העונה לשחק, בין היתר בגלל קשיים כלכליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully