וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות בהמשך ההתקשרות בין דובב גבאי למכבי פ"ת

24.12.2010 / 8:23

החלוץ מסיים חוזה, בקבוצה רוצים שימשיך אך במעמדו הנוכחי לא מתכוון לחתום. חשש שמגמאדוב יתקשה לשוב לאחר הפגרה

דובב גבאי מסיים העונה חוזה במכבי פתח תקוה, אבל לאחרונה הוא סיפר למקורביו כי לא ימהר לחתום על חזוה חדש. הסיבה לכך, כנראה, נעוצה בעובדה שהוא ממעט לשחק העונה בקבוצה. בחמשת המחזורים האחרונים גבאי בן ה-22 שותף פעם אחת בלבד, וגם זה כמחליף לשמונה דקות בלבד. העונה הוא הופיע פעם אחת בהרכב בלבד. בעונה שעברה שותף ב-26 משחקים, ארבעה מהם בהרכב.

ההצלחה של פרדי דוד, שהעמיד את אחת ההתקפות הטובות בליגה לאחר שובו של עומר גולן לקבוצה, גרמה לחלוץ להידחק לשוליים. בעונה שעברה כבש גבאי שישה שערים. לפני שנתיים הוא כבש 10, במדי מכבי הרצליה. כזכור, גם החלוץ רוביל סרסור רוצה לעזוב את הקבוצה מתוך הנחה שלא יקבל דקות רבות מדי בהמשך העונה, בעיקר לאחר שחזר מפציעה.

בקבוצה מתכוונים להאריך את החוזים של המגנים אלירן דנין ואורי אוזן ושל הבלם ניצן דמארי. האחרון יחתום כנראה לשלוש שנים נוספות. לאחרונה גילתה בית"ר ירושלים עניין בדנין, אבל הוא לא ישוחרר מהקבוצה. השוער צליל חתוכה לא יעזוב את הקבוצה אם איוון מאנצה ישוחרר, כפי שביקש לפני שבועיים. דוד ינסה לצרף זר אחד, בעמדת הקישור, במהלך חלון ההעברות. בקבוצה חוששים שהפציעה של מורד מגמאדוב רצינית ואם הוא לא יחזור לעצמו לאחר הפגרה, ינסו למצוא בלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully