וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "המאזן מוכיח שיש לנו דרך"

23.12.2010 / 22:15

מאמן מכבי ת"א שסיימה עם 1:9 בשלב הבתים: "מצ'באן עשה דברים יפים". פניני: "להמשיך את המומנטום בשלבים המתקדמים"

תשעה ניצחונות לעומת הפסד בודד אחד. זהו מאזנה של מכבי תל אביב בסיום שלב הבתים של היורוליג, מאזן נהדר שספק אם מישהו במכבי היה מעיז לחלום עליו רק לפני מספר שבועות, וכזה ששלח את הצהובים אל שלב הטופ 16 מהמקום הראשון. הניצחון האחרון של קבוצתו של בלאט נרשם הערב (חמישי) מול פרוקום גדיניה, כשמכבי לא התקשתה מאוד בדרך ל-72:83, ועתה ממתינים הצהובים להגרלה שתיערך ב-4 לינואר, שתקבע עבורם את שלוש היריבות שינסו למנוע ממנה להגיע הכי רחוק שאפשר.

מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט, היה מאוכזב מעט מנפילת המתח של קבוצתו במחצית השניה, ואמר: "למרות שהמשחק לא קבע עבורנו דבר, מאוד רצינו לנצח ולשחק את הכדורסל הטוב והשוטף שלנו. במחצית הראשונה היינו טובים מאוד בשני צידי המגרש - הגנה חזקה כמו שהראינו כל העונה ובהתקפה הנעת כדור מצויינת ופירגון. לצערי ברבע השלישי נרדמנו וגם ברבע הרביעי לא היינו בשיאנו, אבל עשינו את מה שצריך בשביל לנצח. נתקלנו כבר כמה פעמים העונה בבעיה הזו שאנו מובילים בשלב מוקדם בהפרש גדול מאוד ואז יש ירידת מתח, אבל כנראה לא ניתקל בבעיה הזו בטופ 16".

על שלב הבתים באופן כללי אמר המאמן: "סיימנו את שלב הבתים הראשון עם המאזן הטוב באירופה, 1:9, ואני חושב שמגיעה מילה טובה לכל המערכת. זה לא מביא תואר, אין על זה פרס מיוחד, אבל זה מוכיח שיש לקבוצה שלנו דרך, השקעה, התמדה. זה מוכיח שאנחנו קבוצה שרוצה לנצח כל משחק ולתת את הכי טוב שהיא יכולה למען האוהדים שלה ולמענה, ועל כך אני מאוד גאה".

על כוכב הקבוצה שלו הערב, סופוקוליס שחורציאניטיס אמר בלאט: "סופו היה נפלא היום ובא לעבוד, כמו שהוא עשה ברוב שלבי העונה. הבטחנו לכם בקיץ שחקן מטרה רציני וגדול, ואני חושב שקיימנו את זה. לגבי מצ'באן, אני חושב שההופעה שלו למשחק ראשון אחרי בסך הכל שני אימונים עם הקבוצה היא יוצאת מהכלל. הוא עשה דברים יפים מאוד, לא עצר את השטף של הקבוצה, וגם השתלב יפה מאוד במרקם הקבוצתי-חברתי".

גיא פניני, שתפר מספר שלשות חשובות הערב אמר בסיום: "אני שמח על הניצחון. הכל בזכות העובדה ששיחקנו חזק מההתחלה ולא שינה לנו אם המשחק קובע או לא. הפתיחה החזקה מאפיינת אותנו כל העונה ומביאה אותנו למקומות מצוינים. אנחנו משחקים יחד, אפשר לראות המון פרגון במשחק שלנו וזה כיף. כל הכבוד לכולם על שלב ראשון נפלא, כמעט מושלם, עכשיו חייבים להמשיך את המומנטום הזה גם בשלבים המתקדמים".

גם אידסון היה מרוצה מהניצחון הדחוק: "תמיד קשה לעלות למשחק שאתה לא באמת חייב לנצח בו, לכן זה מאוד חשוב שניצחנו. שיחקנו חזק, אמנם נרגענו בהמשך אבל ידענו לסיים את זה כמו שצריך ולא זילזלנו. אני חושב שכולם בקבוצה גאים וכל האוהדים צריכים להיות מאוד גאים בנו. לסיים שלב במפעל כמו היורוליג עם מאזן 1:9 זה פשוט פנטסטי, אך עם זאת כולם גם חייבים לזכור שזה רק החלק הראשון של העונה, ולשלב הבא כולם מגיעים עם מאזן 0:0. לכן, חייבים להמשיך בכל הכוח, כי היום המאזן הנפלא שלנו נמחק ומתחילים הכל מההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully