וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנאל הארגנטינאית פנתה לפרננדז

23.12.2010 / 20:03

קשר בית"ר ירושלים עשוי לשוב למולדתו, בה לא שיחק מאז 2005. מתיאס ימשיך להיבחן. משה וקריאף יוקפצו מהנוער

קבוצה נוספת הצטרפה למרוץ אחרי דריו פרננדז. ארסנאל הארגנטינאית פנתה לסוכנו של השחקן, לירן עטיה, עם הצעה לקשר להצטרף לשורותיה. פרננדז בן ה-32 עזב את ארגנטינה בקיץ 2005 ומאז שיחק ביוון וישראל. מאמן ארסנאל, גוסטבו אלפארו, הדריך בעבר את פרננדז ומאוד מעוניין לראות אותו מצטרף לקבוצתו.

ארסנאל נחשבה במשך שנים לקבוצה קטנה בארגננטינה, אבל בשנים האחרונות רשמה הצלחה אדירה ולשיאה הגיעה עם הזכייה בגביע הסודאמריקנה ב-2007. את עונת האפרטורה האחרונה, שהסתיימה לפני מספר שבועות, סיימה הקבוצה במקום השלישי. עונת הקלאוסורה ב-13 בפברואר 2011.

במקביל, פאסוס פריירה חידשה את המגעים ובימים הקרובי הפורטוגלית חידשה את המגעים עם השחקן ובימים הקרובים תגיש לו הצעה משופרת.

בבית"ר הוחלט כי למרות עזיבתו של פרננדז, הקבוצה לא תתחזק בקשר אחורי אלא תמשיך להסתמך על שחקני הסגל הקיים בתוספת קשרי קבוצת הנוער, ברק משה ואופיר קריאף, שיוקפצו לסגל הבוגר.

הבלם הטוגלוזי עמנואל מתיאס שנבחן שהחל להיבחן בבית"ר ביום רביעי הוזמן גם לאימון יום ראשון. מתיאס לא הרשים באימון הבכורה ואם לא יגלה שיפור משמעותי, הוא ישוחרר מהקבוצה. בנוסף לעמדת הבלם, בבית"ר יחפשו חיזוק גם לעמדת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully