וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוי סמית' יפתח, קולי סיים את העונה

23.12.2010 / 10:44

הקוורטרבק של סן פרנסיסקו הועדף על אלכס סמית', התופס של הקולטס הוצב ב-IR. הלילה: פיטסבורג מארחת את קרוליינה

עונת ה-NFL מתקרבת לסיומה, וקבוצות צמרת בליגה מתכוננות למירוץ האחרון לפלייאוף כשהכוכבים שלהן במצב בעייתי משהו. ארון רוג'רס, שספג בדטרויט זעזוע מוח שני העונה ולא שיחק בפוקסבורו מול ניו אינגלנד, הוכשר להתמודדות עם ניו יורק ג'איינטס ויפתח ביום ראשון בלמבו פילד. גם אוסטין קולי מאינדיאנפוליס ספג שני זעזועי מוח, האחרון מול ג'קסונוויל ביום ראשון, ובמקרה שלו, השני הספיק לצוות הרפואי של הקבוצה להחליט על הושבתו ביציעים עד תום 2010. קולי נכנס לרשימת הרזרבות ולא יראה מגרש יותר העונה.

סן דייגו מקווה להגיע לינואר, ואם תעשה זאת, ייתכן שתיאלץ להסתדר שם בלי הטייט אנד אנטוניו גייטס, שלא יעלה לשני המשחקים האחרונים של העונה הרגילה בגלל פציעה בכף רגל ימין. "אני רוצה להחלים", אמר גייטס, "זה יהיה טוב לקבוצה". הצ'ארג'רס יתארחו בסינסינטי ביום ראשון.

טרוי סמית', הקוורטרבק המחליף של סן פרנסיסקו, הועדף על פני אלכס סמית' ויפתח במשחק המכריע של הפורטי ניינרס מול סט. לואיס. אלכס סמית' הצטיין בניצחון על סיאטל אולם היה רע מאוד במשחק ההפסד בסן דייגו, ולהתמודדות הפטאלית מול הראמס, שניצחון בה יגדיל את סיכויי הפלייאוף של הפורטי ניינרס, החליט המאמן מייק סינגלטרי ללכת עם טרוי.

הלילה (בין חמישי לשישי, 3:00, ESPN) יתמודדו פיטסבורג (4:10) וקרוליינה (12:2). הסטילרס, שהפסידו לג'טס ביום ראשון, מעוניינים לחזור למסלול במהרה. טרוי פולמאלו ימשיך להיעדר לפחות עד לפלייאוף, מה שלא צפוי לעמוד בדרכה של פיטסבורג להבטיח מקום בינואר. התחזית: ניצחון לסטילס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully