וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל: "אני וטביב נישאר ביחד עד סיום העונה"

22.12.2010 / 14:39

הבעלים של הפועל ת"א נפגשו במשרדי ההתאחדות וסיימו את הנתק הארוך. הראל הוסיף: "הצלחת המועדון חשובה יותר משנינו"

ברני ארדוב

אחרי נתק מתוקשר בן שבועות רבים, הגיע היום (רביעי) סוף סוף הסכסוך בין מוני הראל ואלי טביב לסיומו. שני הבעלים של הפועל תל אביב נפגשו במשרדי ההתאחדות לכדורגל, לראשונה מזה זמן רב, ושמו מאחוריהם את הריב שהחל ככל הנראה אחרי הפסד הקבוצה לבנפיקה בליגת האלפוות. ממלא מקום יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שטרן חלובה, שימש כבורר בפגישה בין השניים ועזר להם להגיע לפשרה. בין היתר נידון בפגישה נושא חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב, כאשר המטרה הראשונה של האלופה המכהנת היא מציאת מחליף לדגלאס דה סילבה, שעזב לרד בול זלצבורג.

"הצלחת הפועל תל אביב יותר חשובה משנינו, יותר חשובה מהכל", אמר מוני הראל עם יציאתו מהישיבה. "הייתה שיחה עם הרבה אמוציות וכל אחד דיבר בקול רם. אנחנו ממשיכים ביחד עד סוף העונה ונעשה חושבים בקיץ. יהיה חיזוק בחודש ינואר. אחזור למגרשים והאוהדים יכולים להירגע", הוסיף הראל.

אלי טביב אמר דברים דומים: "בסך הכל היתה ישיבה טובה. הגענו להסכמות כמעט על הכל, נישאר ביחד עד הסוף העונה ואז נראה מה עושים. אנחנו עובדים על חיזוק לקראת ינואר, גם אנחנו וגם הצוות המקצועי, ואני מקווה שנמצא את השחקנים המתאימים. האוהדים יכולים להישאר רגועים למרות כל מה שקורה סביב הקבוצה, יש לנו קבוצה טובה והם לא צריכים להיכנס לפאניקה. אני אישית בהפועל תל אביב ורוצה להמשיך כאן".

בנוגע לטענות של חלק מהשחקנים שלא קיבלו את שכרם אמר טביב: "כל השחקנים קיבלו את כל השכר שמגיע להם, יש שחקנים שביקשו הלוואות אבל לזה אנחנו לא מחויבים, ואז התקשורת באה בטענות למה אנחנו לא משלמים. הכל מתנהל בצורה הטובה ביותר, אנחנו לא חייבים לשחקנים כלום. התקשורת עושה יותר מדי רעש עם מה שיש, יש חילוקי דעות אבל הכל מתנהל כשורה לדעתי. אני לא חושב שזה מפריע לאף אחד כי הקבוצה שלנו משחקת טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully