וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד משיח: "המלחמה מול צוברי רק מתחילה"

22.12.2010 / 12:35

גולש הרוח, ספורטאי השנה של הוועד האולימפי, מעלה הציפיות לקראת לונדון 2012. גטרר המרוויחה הגדולה בין הספורטאים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

ראשי הוועד האולימפי קיימו היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לסיכום שנת 2010 בספורט האולימפי הישראלי, ושידרו נימה אופטימית לקראת שנת 2011, שבה יחלו הספורטאים הישראלים להתמודד על קביעת הקריטריונים להשתתפות במשחקי לונדון 2012. יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק אמר: "זו הייתה אחת השנים המוצלחות ביותר בספורט הישראלי עם 9 מדליות באליפויות אירופה והעולם, בנוסף זכינו גם בחמש מדליות אישיות ועוד שתיים קבוצתיות במשחקי הנוער האולימפיים בסינגפור. התקוה לקראת לונדון 2012 היא להשיג יותר ממדליה אחת, וגם לזכות במדליה בענף שעדיין לא זכינו בו בעבר".

מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר הוסיף: "אנחנו מסכמים את אמצע הדרך לקראת לונדון 2012, והשנתיים האחרונות היו מאוד משמעותיות, הן בחיזוק הקשרים הבינלאומיים, בהישגים של הספורטאים ובהצלחה של מוזיאון החוויה האולימפית, שאירח בשנה האחרונה 25 אלף מבקרים".

נמרוד משיח שנבחר לספורטאי השנה ויחיעם שרעבי שהוא מאמן השנה התארחו גם הם במסיבת העיתונאים. כמו כן, הוועד האולימפי הציג את נתוני התמריצים שחולקו לספורטאים בשנה האחרונה, בנוסף למלגות החודשיות שלהם. המשתכרת הגדולה היותר היא לוחמת הטאקוונדו בת אל גטרר, שבזכות זכייתה באליפות אירופה ועוד שתי מדליות בטורנירים גדולים זכתה למענק כספי בסך 172,408 שקלים. במקום השני מדורג השחיין גל נבו, שמקומות 3 ו-4 באליפות אירופה האחרונה זיכו אותו ב-151,419 שקלים. נמרוד משיח קיבל 150 אלף שקלים בין השאר בזכות מדליית הארד שהשיג באליפות העולם האחרונה. אלכס שטילוב ושחר צוברי נותרו יציבים ברשימת הספורטאים הטובים של השנה, כשהנכנסים החדשים לרשימה הם השחיינית עמיתצ עברי והמתאדרף יוסוף עבדלגאני.

נמרוד משיח אמר היום: "אני זוכר שראיתי לפני שנתיים את שחר צוברי עושה את זה בבייג'ינג, ואמרתי לעצמי שאני צריך להחליט אם אני עושה את זה. כמו שאתם רואים נלחמתי והגעתי להישגים שנתיים לפני לונדון. אני גאה בדרך ובהישג, וברור לי שהמלחמה רק התחילה כי שחר יודע לעמוד בלחץ והוא לא יוותר מהר".

מאמן הטאקוונדו יחיעם שרעבי, שהוביל את בת אל גטרר, מוטי לוגסי וגילי חיימוביץ' להישגים מרשימים בזירה הבינלאומית, התייחס למצב הטאקוונדו הישראלי לקראת לונדון: "אני מצפה מבת אל גטרר ואניה מירקין לעבור את הסלקציות העולמיות ולהגיע למשחקים. אם יעשו זאת, לשתיהן יהיה סיכוי טוב למדליה. הבנים עדיין רחוקים מהטופ 5 בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully