וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של צגאי נפגש עם אסי רחמים: "הפערים גדולים"

22.12.2010 / 10:54

השחקן סיפר כי הוא מחזיק גם בהצעה מקפריסין, אבל ינסה לסגור באשקלון. בב"ש אישרו: אין הצעות רשמיות על מליקסון

סוכנו של יחיאל צגאי, עו"ד מיכאל ראובן, נפגש אמש (שלישי) עם אסי רחמים במטרה לסגור את העברתו להפועל באר שבע. השחקן קיבל הצעה כספית נמוכה יחסית והודיע כי בשלב זה הוא מוותר על הצטרפותו לבירת הנגב. במהלך הפגישה סיפר סוכנו של השחקן כי צגאי מחזיק בהצעה נוספת מהליגה הקפריסאית, אך כבר היום הוא אמור להיפגש עם פרוספר אזגי והפועל אשקלון במטרה לסגור שם. גם הפועל פתח תקוה גיששה לאחרונה, אבל בשלב זה צגאי לא מעוניין לעבור אליה. "נפגשתי עם רחמים, אבל הפערים גדולים מדי", אמר הבוקר פרקליטו של השחקן. "רק שינוי משמעותי בהצעה שהונחה בפנינו אתמול תביא את השחקן לחתום בבאר שבע".

בנושא אחר: ניר קלינגר עדיין מחפש חלוץ ישראלי או זר כדי לחזק בינואר את החלק ההתקפי. ייתכן והקשר ג'יימס ביסו או החלוץ אברהים בסיט יושאלו ליריבה העירונית, מכבי באר שבע. החלוץ ברנרדו ואשקונסלוס טרם שוחרר ויגיע ביום ראשון לישראל. אם הוא יעזוב, זה יהיה כנראה לליגה הקפריסאית. גם ערן לוי מבוקש בבאר שבע, אך החלוץ מעדיף למצוא קבוצה מאזור הצפון או המרכז לפני שייכנס למשא ומתן.

כפי שפורסם אמש, בהפועל באר שבע טוענים כי ההצעות שקיבלו מסוכנו של מאור מליקסון (600 אלף יורו) הן הצעות בעל פה, ולא הצעות כתובות. בכל מקרה, במועדון לא ימהרו לשחררו. "בעלי אינטרסים מפזרים הבטחות בלי כיסוי. אם ישנה הצעה רשמית על השחקן, ראוי שנקבל אותה ואז נשקול", אמרו אמש. "עד עכשיו לא התקבלה כל פניה מפאוק סלוניקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully