וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאנקיז בכל זאת הרוויחו משהו בחורף הזה

22.12.2010 / 0:00

ניו יורק תשלם רק 18 מיליון דולר מס מותרות, הסכום הנמוך ביותר מ-2003. הארדן חוזר לאוקלנד, טקסס רוצה את ווב

ניו יורק יאנקיז לא עמדה במשימות הרכש שלה בחורף הנוכחי. ה-GM בריאן קשמן נאלץ לוותר על קרל קרופורד ועל קליף לי, שני הדגים הכי שמנים בשוק ההעברות, ונותר בלי רכש משמעותי. החצי המלא של הכוס מתבטא במזומנים שחסך ועוד יחסוך. היאנקיז קיבלו דו"ח ולפיו ייאלצו לשלם מס מותרות של 18 מיליון דולר בלבד על עונת 2010, לעומת סכום של 26 מיליון דולר בעונה שלפני כן. סך המשכורות לשחקנים עמד על קצת פחות מ-207 מיליון דולר ב-2010, לעומת כ-209 מיליון ב-2009. בשנה הבאה צפוי הסכום לרדת, נוכח העובדה שהיאנקיז לא הוסיפו חוזים גדולים. הפסים בנו על טוטאל של יותר מ-220 מיליון דולר, מתוכם חישוב של יותר מ-20 מיליון ללי ויותר מעשרה מיליון לאנדי פטיט, שטרם חתם בקבוצה.

ברנדון ווב, המגיש של אריזונה שהיה מושבת במשך כמעט שנתיים, מחפש קבוצה. מי שמביעה עניין היא טקסס, שאיבדה את קליף לי לפילדלפיה ומעוניינת באס נוסף. גם וושינגטון בתמונה כרגע. הריינג'רס מקווים שכתפו הפגועה של ווב החלימה לחלוטין. גם קרל פבאנו נמצא בשוק, אבל הוא רוצה חוזה רב-שנתי, בעוד ווב מעוניין בחוזה סביר לעונה אחת, שיאפשר לו להוכיח שוב את יכולתו ולהקפיץ את המחיר בעונה הבאה. הנשיונאלס, אגב, החתימו את צ'ין מינג וונג לעונה אחת, בה הוא צפוי להרוויח כמיליון דולר.

ריץ' הארדן חוזר לאוקלנד. המגיש הפצוע-תמיד הועבר בטרייד מאוקלנד לשיקגו קאבס במהלך עונת 2008, הגיש שם עד סוף 2009 ואת העונה האחרונה העביר בטקסס, שם רשם 18 פתיחות וסיים עם מאזן 5:5 ו-ERA של 5.58. הוד גרוטאיותו חתם לעונה אחת באייז על חוזה של 1.5 מיליון דולר.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully