וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "היינו צריכים לעלות מהבית הזה, נכשלנו"

מאמן הפועל ירושלים נשמע מאוכזב לאחר ההפסד לקאחסול, שגמר את העונה האירופית. נעימי: "אנו שווים מקום ראשון בבית"

הפועל ירושלים ספגה הערב את הפסד הבית הראשון שלה העונה, 84:70 על ידי קחאסול, במסגרת המחזור השישי בשלב הבתים הראשון ביורוקאפ. הקבוצה של עודד קטש הודחה מהמפעל וסיימה את דרכה באירופה, לאחר מאזן מאכזב של שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים בבית ז'. לראשונה מזו תקופה ארוכה יציעי מלחה לא יתמלאו באמצע השבוע של חודשי ינואר-פברואר, כשהקבוצה תשחק רק פעם אחת בשבוע. אולי זה לפחות יגרום לאדומים להפנות כובד משקל רציני יותר לליגה ולגביע המקומיים, מפעלים בהם נכשלה בעונה שעברה.

מאמן ירושלים עודד קטש אמר בסיום: "זה מאוד מאכזב. היינו צריכים לעלות מהבית הזה. אם מסתכלים על כל המפעל אז נכשלנו אבל לא דווקא במשחק הזה. הספרדים הראו שהם קבוצה מהרמות הגבוהות במפעל באירופה כמו שהיו אמורים להיות והם היו ראויים לניצחון. חפרנו לעצמנו בור עמוק מדי במחצית הראשונה אבל אני לא בטוח שהיום הפסדנו את העליהה אלא זה קרה במשחקי החוץ בצ'כיה ומול ריגה בחוץ. היו כמה פרמטרים בהם הם שלטו היום , הם קלעו גם הרבה נקודות עם הבאז באחוזים גבוהים מאוד וזה גם עניין מנטלי כשאתה מקבל בשנייה האחרונה סל זה מוריד אותך".

קטש דיבר על מכת הפציעות ממנה סובלת הקבוצה: "לאורך הקמפיין היה חסרה לנו רוטציה יותר רחבה הפציעות של יוגב ורנל פגעו בנו מאוד, גם היום כשרנדל שיחק ראו חלודה, קשה לשחק בלי אימונים. וויל החזיק אותנו ועזר לנו לעשות תוצאות טובות. יובל נעימי ודיון קיבלנו בכושר רק לפני שבוע. אבל עדיין, היינו צריכים לעבור שלב, אין תירוצים. עשינו את המקסימום. הפועל ירושלים העונה היא קבוצה חדשה פרט לוויל אין יותר מדי שחקנים כאן עם ניסיון אירופי, ניסיון שהיה חסר לנו . לא רצינו להיפרד מוקדם כל כך מהמפעל וזה קשה לנו אך נתמודד עם זה , יש לנו קהל ומסורת , יש עוד דברים לעשות והקבוצה עוד תשתפר. אני מאוד מצטער בשביל האוהדים שנחלו אכזבה גדולה".

קטש התייחס לאפשרות חיזוק הקבוצה בשחקן נוסף: "אנחנו עדיין מחפשים עוד גבוה, וגם חיפשנו ככה כי אנחנו צריכים עוד אחד זה רק החמיר עם פציעתו של רנדל. היה ברור שלא נביא סתם גבוה, קשה מאוד למצוא שחקנים בעמדה הזאת".

יובל נעימי נשמע מתוסכל: "זה מאכזב כי נתנו את הכל . רצינו מאוד לעשות שלב אבל היו להם כמה קליעות גדולות עם הבאזר. ובשורה התחתונה הגיע להם לנצח. הפועל ירושלים שווה מקום ראשון בבית הזה קשה לי כך כך סמוך בסיום המשחק להסביר למה זה לא קרה. אבל יש לנו עוד הרבה מטרות העונה, יש את הליגה וגביע המדינה ואנחנו צריכים להסתכל קדימה ולעבוד קשה".

וויל סולומון נשאל האם בכוונתו להישאר בקבוצה: "אני כאן. חתום על חוזה, לאורך כל הקריירה אף פעם לא עזבתי קבוצה באמצע העונה". על המשחק אמר השחקן: "היה קשה מאוד עבורנו, צריך לתת להם קרדיט על כך שהם באו ושיחקו חזק, קלעו מצוין וקיבלו החלטות טובות. הם קלעו הרבה זריקות על הבאזר, וזה אחד הדברים שהכריעו את המשחק. אנחנו חייבים להיות ביחד וחייביים ללמוד להתכונן יותר טוב למשחקים, להתכונן לליגה יותר טוב בכדי להשיג את המטרות שלנו, גביע וליגה. נתמקד במה שאנחנו צריכים לעשות, זה הפסד כואב עבורנו אבל העונה ממשיכה".

מאמן קאחסול חואן פלאסה אמר: "כשאנחנו בכושר וביכולת מושלמים אנחנו יכולים להתמודד מול קבוצה באירופה אבל אם אנחנו משחקים רק בשמונים אחוז אנחנו יכולים להפסיד לכל קבוצה אנחנו מאוד שמחים להמשיך ביורקאפ להפועל יש אמנם הרבה יותר ניסיון מאיתנו במפעל אבל אם נמשיך לשחק כמו היום נוכל להמשיך עוד סיבוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully