וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גונזאלס ישוחרר עד ה-15 בינואר

21.12.2010 / 15:25

הבלם ביקש לעזוב ולשוב לאורוגוואי, אך ימתין ויאפשר לקבוצה למצוא מחליף. אוהד הקבוצה הורחק לשנה על קריאות גזעניות

בלם בית"ר ירושלים כריסטיאן גונזאלס ונציגו לירן עטיה נפגשו היום (שלישי) יחד עם היו"ר איציק קורנפיין. בפגישה ביקש הבלם רשמית לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים ולשוב למולדתו אורוגוואי. השחקן קיבל תשובה כי בשלב זה המאמן אורי מלמיליאן מסרב לשחררו עד אשר יהיה לו בלם אחר במקומו בסגל, אך בסופו של דבר הסכימו הצדדים כי הוא ישרת את המועדון עד ה-15 בינואר ואז יעזוב סופית.

חשוב לציין כי לאחר שעזב את מ.ס אשדוד בתחילת העונה ביקש גונזאלס לחזור למולדתו, אך שוכנע על ידי כריסטיאן אלברז ודריו פרננדז לחבור אליהם בבירה. משהבין שהשניים לא צפויים להישאר בינואר, דרש גם הוא לחזור הביתה. מעבר לגונזלאס, גם סרג' איילי ופרננדז צפויים לעזוב את המועדון בימים הקרובים.

סוכן השחקנים יוסי שרביט, שייצג בעבר שחקנים ברזיליאים ששיחקו בבית"ר כמו רומולו ורמאליו, הגיעו היום לבית וגן עם ערימת דיסקים והציע למלמיליאן ולסקאוט דוד אמסלם מספר שחקנים אותם הוא מייצג. יש לציין כי עדיין לא ברור כמה ואם בכלל יהיה בבית"ר כסף לרכש, אך אם וכאשר מדובר יהיה בסכום מזערי שלא יאפשר רכש יותר מדי אטרקטיבי.

אימון הקבוצה היום התמקד בעיקר בכושר גופני ונעדרו ממנו עידן טל ואיילי החולים וכן סמואל יבואה שטס לחופשת מולדת. שחקנים בקבוצה התייחסו לגל השחרורים של הזרים והתלוצצו באימון כשאמרו: "מכל הבלאגן הזה בסוף רק פרננדז יישאר ויהיה קפטן". בימים האחרונים מתאמן עם הקבוצה חלוץ אוקראיני בן 25 שאינו מרשים וצפוי להיות משוחרר, אך מה שמעניין במיוחד בשחקן הוא שמו, סרגיי טרטיאק, שם זהה לבלם האגדי ששיחק במועדון בשנות ה-90 ועובד כיום במחלקת הנוער.

ולעניין אחר. אוהד הקבוצה, שקרא קריאות גזעניות של "מוחמד מת", הורחק היום לשנה ממגרשי הכדורגל. האוהד טען להגנתו כי מדובר בקריאות היסטוריות ולא גזעניות, אך השופט לא קיבל זאת ואף דרש להחמיר הענישה והאכיפה בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully