וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו לא ייצא עם מכבי תל אביב לפולין

21.12.2010 / 21:29

הפורוורד הפצוע עדיין סובל מכאבים בגבו. מצ'באן עשוי לערוך בכורה מול פרוקום גידיניה. בלאט: "הוא מרים את המוטיבציה"

מילאן מצ'באן, הרכש החדש של מכבי תל אביב, ערך היום (שלישי) אימון בכורה עם חבריו החדשים. "אני חושב שהחבר'ה כאן מצוינים, הם נתנו לי המון תמיכה מהרגע שנחתתי כאן בארץ והיה לי אימון ראשון מצוין, ממש כיף. אני בכושר טוב, ניסיתי להיכנס לתוך הכימיה הקבוצתית היום תוך כדי ההכנות למשחק בפולין מול פרוקום גדיניה", אמר הסרבי שחתם בקבוצה לארבע שנים וחצי.

"זה היה אימון באמת מאוד אינטנסיבי ולמרות הציפיות הגבוהות אני לא מרגיש לחץ, אני מקבל תמיכה מכולם כאן ויודע שאני צריך להיטמע בשיטה של דיוויד בלאט. היום כבר למדתי כמה מהלכי התקפה, אבל יש לי עוד הרבה להשלים. אנסה ללמוד בימים הקרובים את הכל", הוסיף מצ'באן.

הפורוורד סחט הרבה מחמאות מהמאמן בלאט: "ההשתלבות שלו הייתה חלקה ומאוד טבעית, כפי שציפיתי אפילו מעבר לכך. הוא היה יוצא מן הכלל באופן כללי. הרבה פעמים קורה שכשבא שחקן חדש זה נותן אנרגיה מחודשת לקבוצה. אם מדובר בשחקן טוב שיודע לשחק כמו מילאן, זה מרים עוד יותר את המוטיבציה של כולם מסביב".

בלאט התייחס לשילובו של הרכש ברוטציה: "אסור לשכוח שלפני שמילאן הגיע המצב שלנו היה טוב ככה שלא היה צורך ביותר מדי זעזועים. זה עוד דבר שהקל על ההשתלבות שלו. היה אימון אינטנסיבי מאוד, אחד האימונים החזקים שהיו לנו בתקופה האחרונה וזה הזמן לעשות זאת. יש לנו חודש של הכנה לחצי השני של העונה והאימונים מאוד קריטיים. לאורך כל החודש הקרוב הם יהיו ברמה של האימון שהיה לנו היום.

"הדרך להכניס את מצ'באן לעניינים היא רק דרך אימונים ולא דרך משחקים. אנחנו לא בבעיה במשחקים כרגע והוא צריך ללמוד את השיטה ולהראות לכולם את הדברים שהוא יודע לעשות, כי הוא יודע לעשות הרבה מאוד. הוא ישתלב ויתקדם יום יום באימונים ונראה איך נשלב אותו במשחקים בהמשך. הוא עשוי לשחק כבר ביום חמישי".

ליאור אליהו, שנפצע בגבו במשחק מול חימקי מוסקבה במחזור הקודם אך שותף בניצחון על גלבוע/גליל בליגה ביום ראשון, עדיין סובל מכאבים, והוא לא ימריא עם הקבוצה לפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully