וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: בלם/מגן נבחרת זמביה נחת למבחנים

הדס גרינברג

21.12.2010 / 12:55

הנרי ניאמבה מולנגה בן ה-23 יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף למחנה האימונים של הקבוצה. בקבוצה רוצים להתחזק גם בחלוץ

בעירוני קרית שמונה צפויים לצאת ביום שישי למחנה אימונים בקיבוץ אילות שבפאתי אילת. הקבוצה תטוס לאילת משדה דב שבתל אביב, שם ישהו השחקנים ביום חמישי עם הגעתם מקרית שמונה. מחנה האימונים שיארך כשלושה ימים מיועד לגיבוש הקבוצתי, כאשר בצוות המקצועי מתכננים להביא מספר שחקנים להיבחן. על הפרק נמצאים קשר וחלוץ, שאישור סופי להגעתם צריך להתקבל ביממה הקרובה.

הנרי ניאמבה מולנגה בן ה-23, בלם/מגן של נבחרת זמביה, נחת בישראל והוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף למחנה האימונים של הקבוצה. ניאמבה מולנגה זכה בעבר בשתי אליפויות בזמביה עם קבוצתו זסקו יונייטד, יש לו 15 הופעות במדים הלאומיים.

אין זה סוד שכבר תקופה ארוכה לא מרוצים במועדון מהחלוצים הזרים זוראן באלדובלייב וקיילב אקוונוגו, וכפי שפורסם לפני כחודש בוואלה!, במועדון כבר החליטו לשחרר את אחד משני הזרים כאשר באלדובלייב קיבל הודעה כי הוא רשאי לחפש אחר קבוצה. במועדון נתנו מספר הזדמנויות לחלוץ הבולגרי ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, אך הוא לא ניצל אותם ולכן איבד לחלוטין את מקומו בהרכב ובסגל הקבוצה, כאשר בחודשים האחרונים הוא מתנדנד בין היציע לספסל, בדיוק כמו גם אקוונוגו.

במועדון יודעים כי יהיה להם קשה במציאת חיזוק לאור העובדה כי רוב השחקנים שנפלטים בינואר לא סיפקו את הסחורה בקבוצות מהם נפלטו, וגם כי הבעלים איזי שרצקי לא מתכנן להוציא סכומים גבוהים עבור החיזוק המתוכנן. כרגע עומדים לראשותו של רן בן שמעון חמישה חלוצים - וויאם עמאשה, ברק בדש, תומר סוויסה ששב מפציעה ארוכה, שלומי אבסידריס שממעט לקבל הזדמנויות וקיילב אקוונוגו שגם הוא לא ממש חלק מהרוטציה. יש לציין כי מאז עמאשה נפצע לפני כשלושה שבועות במשחק מול מכבי תל אביב ממעטת הקבוצה לכבוש, והיא עם מאזן של שלושה שערים בארבעת המשחקים האחרונים. שניים מהם נכבשו על ידי בדש שהחליף את עמאשה.

עם שובה של הקבוצה ממחנה האימונים ביום שני היא תערוך אימון מסכם לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו מול אשדוד. המשחק, אותו מארחת קרית שמונה, יערך באצטדיון קריית אליעזר לאור שזרוע שעובר האצטדיון העירוני בקרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully