וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופי של ווינרים

21.12.2010 / 12:31

הפועל ת"א מובילה בקהל ובכיבושים, מכבי חיפה שבה מפיגור ופורחת בסיום, מכבי ת"א שולטת בהגנה. מספרי הסיבוב הראשון

הסיבוב הראשון בליגת העל הסתיים, ולמרות שאנחנו רגילים לרטון סביב רמת הכדורגל והשיעמום, ועל אף שכולנו יודעים שהדבר האמיתי יגיע רק בחודש מאי, בכל זאת מעניין להביט על המספרים שעשו את 15 המחזורים הראשונים של הליגה, עם סטטיסטיקה שמציגה כמה נתונים מפתיעים ומעניינים.

קצת יותר שערים, ודודו ביטון אחד

315 – שערים נכבשו במהלך הסיבוב הראשון של הליגה (ממוצע של 2.62 שערים למשחק, 21 שערים למחזור). בסיבוב המקביל אשתקד נכבשו 313 שערים.

8 – משחקים בלבד הסתיימו בסיבוב הראשון ללא שערים. בשנה שעברה בסיבוב המקביל: שבעה.

30 – משחקים הסתיימו בתיקו. בשנה שעברה בסיבוב המקביל: 33.

12 – השערים שכבש עד היום דודו ביטון מהווים בדיוק 80 אחוז מכמות השערים שכבשה הפועל פתח תקוה בכל הסיבוב הראשון.

11 – שחקנים שונים כבשו בשורות הפועל תל אביב (33 שערים) ועירוני קרית שמונה (27). אצל מכבי חיפה (26) מתחלקים תשעה שחקנים, אצל מכבי תל אביב (19) שמונה ואצל בית"ר (21) שבעה, אצל הפועל עכו (29) שישה.

6 – פנדלים ניגש משה אוחיון העונה לבעוט, והבקיע את כל השישה. קשרה של אשדוד נמצא בראש טבלת הפנדלים והוא מקדים את יניב קטן, שהבקיע שלושה פנדלים מארבעה ניסיונות, ואת דודו ביטון (3 מ-3).

25 – אחוזים מהשערים של הפועל רמת גן הובקעו בראש. האחוז הזה הוא הגבוה ביותר לעומת שאר קבוצות ליגת העל, כשהפועל באר שבע שנייה (24 אחוז) והפועל פתח תקוה שלישית (20 אחוז).

5 – שערים עצמיים היו לנו בסיבוב הראשון. מי חתומים עליהם? ליאוניד קרופניק ממכבי נתניה, ביוואן פרנסמן מהפועל תל אביב, חי בן לולו מהפועל רמת גן, ג'ונתן אסוס מהפועל פתח תקוה וכריסטיאן דנלאקי מבני סכנין.

17 – זה אולי יישמע מוזר, אבל הפועל אשקלון מצעידה בינתיים את ליגת העל באחוז ניצולי הבעיטות החופשיות עם 17 אחוז. אחרי עזיבת ערן לוי סביר שהאחוז הזה יצטמצם. סכנין, הפועל עכו, הפועל פתח תקוה, מכבי נתניה, מכבי תל אביב וקרית שמונה עדיין מחפשות את השער הראשון בבעיטה חופשית.

הפועל ומכבי פתח תקוה צריכות להירגע

26 – כרטיסים אדומים הונפו במהלך 120 משחקי ליגה – קצב של כרטיס לכל 4.61 משחקים. בעונה שעברה באותו שלב הונפו 31 כרטיסים. לאף שחקן לא הונף יותר מכרטיס אדום אחד.

5 – כרטיסים אדומים הונפו למכבי פתח תקוה, שיאנית המורחקים (עומר גולן, עומר דמארי, סבסטיאן סנסוני, רוביל סרסור וטל בן חיים). במקום השני: הפועל רמת גן ומכבי נתניה עם ארבעה מורחקים כל אחת.

5 – קבוצות לא קיבלו עדיין שום כרטיס אדום: מכבי תל אביב, בני יהודה, עירוני קרית שמונה, הפועל באר שבע והפועל חיפה.

47 – כרטיסים צהובים הונפו לשיאנית בתחום הזה, הפועל פתח תקוה, שעוברת בסיבוב את הפועל אשקלון (40) והפועל רמת גן (38).

32 – כרטיסים צהובים בלבד הונפו לקבוצה ההוגנת ביותר בתחום הזה, מ.ס. אשדוד.

מכבי חיפה עובדת במחצית השנייה, מכבי תל אביב מנצלת מצבים

5 – זהו המקום של מכבי חיפה, אילו היו נחשבות רק תוצאות המחצית הראשונה של המשחקים. תופתעו לגלות שאף אחת מארבע הגדולות לא נמצאת בשלישייה הראשונה: עירוני קרית שמונה ראשונה, הפועל עכו שנייה ומכבי פתח תקוה שלישית. הפועל תל אביב רביעית, בית"ר ירושלים שישית, מכבי תל אביב רק שביעית. על פי הטבלה הזו, בני יהודה ובני סכנין סוגרות את הטבלה. מזל שיש מחצית שנייה.

140 – דקות עוברות בממוצע בין שער לשער שסופגת מכבי תל אביב העונה. הגנת הצהובים נמצאת במקום הראשון ומקדימה את מכבי חיפה, שסופגת בכל 112 דקות שער. הפועל תל אביב רק רביעית, בית"ר ירושלים במקום ה-12 ואת הטבלה סוגרות הפועל רמת גן והפועל אשקלון, שההגנה שלהן נכנעת בכל 48 דקות בממוצע.

40 – דקות עוברות בממוצע בין שער לשער שכובשת הפועל תל אביב העונה. האדומים מקדימים את הפועל עכו, שכובשת כל 46 דקות, ואת עירוני קרית שמונה, שכובשת כל 50 דקות. מכבי חיפה רק רביעית (51 דקות). מי שצריכה להמתין הכי הרבה היא בני סכנין, שכובשת כל 150 דקות שער ליגה.

100 – אחוז מהפעמים שהיא הובילה, מכבי תל אביב גם ניצחה. גם הפועל חיפה מחזיקה בנתון המרשים הזה ושתיהן מקדימות את הפועל תל אביב השלישית (89 אחוז מהפעמים כשהיא כבשה ראשונה, היא גם ניצחה). אצל הפועל רמת גן לעומת זאת אחוז הניצחונות כשהיא כבשה ראשונה עומד על 25.

50 – ומי יודעת לצאת מהקבר הכי הרבה? מכבי חיפה, שניצחה ב-50 אחוז מהמשחקים כשלא כבשה ראשונה, הפועל תל אביב שנייה עם 40 אחוז. שבע קבוצות עם 0 אחוזים (כלומר בכל פעם שהן לא כבשו ראשונות, הן אף פעם לא ניצחו): בני סכנין, אשקלון, הפועל באר שבע, הפועל פתח תקוה, הפועל רמת גן, אשדוד ומכבי פתח תקוה.

9 – מכבי תל אביב, כך מתברר, היא קבוצה של מאני טיים. לא פחות מתשעה שערים כבשו הצהובים בין הדקות 75 ל-90, יותר מכל קבוצה אחרת. זה מפתיע מכיוון שמכבי תל אביב היא לא מהכובשות המצטיינות בסיבוב הראשון. בני סכנין, לעומתה, לא כבשה אפילו שער אחד ברבע השעה האחרונה של המשחקים.

5 – הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה הן המסתערות הסדרתיות. כל אחת מהן כבשה חמישה שערים בסיבוב הראשון ברבע השעה הראשונה של המשחק. ויש שתי קבוצות שעדיין מחפשות לכבוש שער ראשון ב-15 הדקות הראשונות: בני יהודה ובני סכנין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מפטרים פחות משנה שעברה. בינתיים

4 – מאמנים סיימו את תפקידם במהלך הסיבוב הראשון, שניים מהם בקבוצה אחת – בני סכנין (יובל נעים וחיים לוי). אלי מחפוד סיים את תפקידו בהפועל פתח תקוה, שלומי דורה בהפועל רמת גן. בעונה שעברה, אחרי 15 מחזורים שישה מאמנים סיימו את תפקידם.

10,668 – צופים בממוצע מגיעים למשחקי הבית של הפועל תל אביב העונה, כשהאדומים נמצאים במקום הראשון ומקדימים לא בהרבה את מכבי חיפה (10,214). מכבי תל אביב עם 9,950 אוהדים, הפועל חיפה רביעית עם 4,750 ובית"ר ירושלים חמישית (4,285). במקומות האחרונים נמצאות מ.ס. אשדוד (מקום 14, 1,500 אוהדים), הפועל עכו (15, 1,025) והפועל רמת גן (16, 914).

92 – אחוזי הצלחה יש למכבי חיפה במשחקי החוץ שלה עד עכשיו (מקום ראשון בתחום הזה). הירוקים אספו שבעה ניצחונות ותיקו בשמונה משחקים. הפועל תל אביב שנייה (79 אחוז), מכבי פתח תקוה (67 אחוז) שלישית. הפועל רמת גן אחרונה באחוזי ההצלחה בחוץ (13 אחוז בלבד).

67 – אחוזי הצלחה יש למכבי תל אביב ולהפועל עכו במשחקי הבית שלהן, יותר משאר קבוצות הליגה. מכבי חיפה שישית (57 אחוז). הפועל פתח תקוה במקום ה-14 (24 אחוז), הפועל רמת גן במקום ה-15 (19 אחוז) והפועל רמת גן אחרונה רק עם חמישה אחוזי הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully