וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעכו חוששים שערפאת לא ישוב מחופשת המולדת

הדס גרינברג

21.12.2010 / 11:31

החלוץ המריא לטוגו ובמועדון מפחדים שלא ימהר לחזור בעקבות ההצעות שקיבל. בצוות המקצועי שוקלים לקיים מחנה אימונים

בזמן שמרבית קבוצות הליגה נמצאות בפגרה, בהפועל עכו דווקא מתאמנים כרגיל. שחקני הקבוצה יזכו לחופש מיום חמישי עד ליום שני, כאשר החלוץ ג'קו ערפאת המריא כבר אתמול (שני) לטוגו מולדתו. במועדון מקווים כי ערפאת ישוב לארץ כמתוכנן בתחילת שבוע הבא. בעכו חוששים כי לאור הביקוש הרב, השחקן יבקש להשתחרר ולא ימהר לחזור ארצה. יש לציין כי בחוזהו של ערפאת סעיף יציאה של 250 אלף דולר, שנחשב נמוך מאוד בשוק השחקנים, והוא חייב את הסכמתו של יו"ר הקבוצה, ציון ויצמן באשר לשחרור.

בשלב זה, עוקבות אחר החלוץ מכבי חיפה וכן קבוצות מיוון, קפריסין ובלגיה. בקבוצה טוענים כי אם ערפאת, שכבש 10 שערים והוסיף בישול ונחשב לאחד החלוצים המסוכנים בליגה, אכן יעזוב, תהיה זו מכה מקצועית קשה.

גם הזרים אבודו אוקוצ'ה ואיברהים עבדול ראזאק ימריאו לגאנה לחופשת מולדת בהמשך השבוע כאשר הבלם פידליס דימקאו עדיין לא החליט אם לשוב אף הוא למולדתו בפגרה. בן בנימין, שסובל מכאבים בגב ובמפשעה זכר לפציעה במשחק מול מכבי חיפה, ינסה לשוב ולהתאמן היום. רן קוז'וך שלא התאמן עם הקבוצה מסיבות אישיות צפוי לשוב לאימונים. בצוות המקצועי שוקלים לערוך מחנה אימונים בן מספר ימים כאשר עדיין לא ברור אם ייערך במגרש האימונים בעכו או בחוף התמרים שם ערכה הקבוצה מחנה אימונים לפני כשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully