וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הפועל באר שבע מעוניינת בערן לוי

21.12.2010 / 9:49

ואשקונסלוס התבקש לחזור, המאמן ניר קלינגר ישחרר קודם את בסיט. פאוק סלוניקי מוכנה לשלם 600 אלף יורו על מליקסון

הפועל באר שבע גיששה בימים האחרונים אצל חלוץ הפועל אשקלון, ערן לוי. פנייה רשמית בעניין טרם נעשתה מאחר והשחקן נמצא תחת חוזה. גם הקשר יחיאל צגאי הוזכר כמועמד, אם כי בראש סדר העדיפויות של המאמן ניר קלינגר עומד החתמת חלוץ.

מנגד, הקפטן מאור מליקסון עשוי לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות. פאוק סלוניקי היוונית מתעניינת בשחקן ולפי גורמים בקבוצה מוכנה לשלם כ-600 אלף יורו. ראוי לציין כי בבאר שבע טרם התקבלה הצעה רשמית עבור הקשר.

לאחר ההפסד הביתי אמש (שני) למכבי תל אביב (1:0), בקבוצה מאוכזבים מאוד מהחלק ההתקפי, אולי מלבד לליאור אסולין, שלאחרונה נמצא בכושר טוב. החלוץ ברנרדו ואשקונסלוס התבקש לחזור מחופשת המולדת שלו ביום ראשון מאחר וקלינגר מעדיף לשחרר קודם כל את אברהים בסיט, ורק אז לקבל החלטה לגבי הפורטוגלי. גם הקשר ג'יימס ביסו עשוי לעזוב, אלא אם כן אלונה ברקת תתנגד לכך, משום שהחתימה אותו לטווח ארוך.

לאחר ההפסד אמש למכבי תל אביב, בקבוצה דיברו בעיקר על השמירה הלקויה על סידיבה בגול של מכבי. "מישהו היה צריך לשמור אותו, גם אם אנחנו עם שחקן בחוץ", אמרו חלק מהשחקנים בחדר ההלבשה של הקבוצה.

שחקן בקבוצה הוסיף: "שתי דקות קודם הוא בעט לשער, למה אף אחד לא לקח אותו בחשבון?". הבלם אבי יחיאל הוסיף: "זה היה משחק פחות טוב שלנו. פתחנו לא טוב את המשחק אבל עצרנו את החלוצים שלהם. היה קשה לפתח משחק. אנחנו מאוכזבים מהיכולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully