וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון ייצא בימים הקרובים להתרשמות בשרלרואה

21.12.2010 / 19:42

מלך שערי ליגת העל ימריא על מנת להכיר את המועדון הבלגי ומתקניו. ההעברה של ויסה ללימה יצרה הד תקשורתי בפרו

דודו ביטון ייצא בימים הקרובים להתרשמות בשרלרואה, זאת לאחר שבתקופה האחרונה, כזכור, נמצא מלך שערי ליגת העל במשא ומתן עם הקבוצה הבלגית. יש לציין כי ביטון ייצא להתרשמות כללית מהמתקנים ולא לצורך חתימה, משום שגם אם הצדדים יגיעו לסיכום סופי הוא יוכל לחתום רק ב-11 בינואר, מועד פתיחת חלון ההעברות של ההתאחדות הישראלית. יש לציין כי דודו דהאן, סוכנו של חלוץ הפועל פתח תקוה, שהה בימים האחרונים בבלגיה על מנת לקדם את המעבר.

בעקבות המשא ומתן בין דודו ביטון ושרלרואה הבלגית, המאמן יובל נעים הודיע אמש על הקפאת כל השחרורים, כל שחרורו הצפוי של אוהד קדוסי. "אין קבוצה שקיבלה מכה גדולה יותר מאיתנו", הבהיר המאמן.

ג'וניור ויסה חתם לפנות בוקר (שלישי) רשמית לשנתיים באליאנסה לימה, בטרם עלה על טיסה לפרו. הפועל פתח תקוה נענתה להצעה הרשמית של הפרואנים, שהגישה את ההצעה החדשה על סך 100 אלף דולר. ויסה סיכם בקובצה לשנתיים בהם ירוויח 150 אלף דולר בעונה הראשונה ו-170 בשניה. סוכנו, באנדי ארויו: "אני שמח בשביל ויסה. כל הצדדים יצאו מרוצים מהעסקה".

ההעברה של הקשר יצרה הד נרחב בתקשורת הפרואנית. הקשר הגיע לשדה התעופה בפרו כשמספר רב של כלי תקשורת חיכו לו. ויסה קיבל את החולצה מספר 27 והסביר: "זה בגלל תאריך יום ההולדת של בני". בנוגע למטרות שלו בקבוצה החדשה-ישנה אמר: "באתי להביא אליפות ולהוביל את הקבוצה בגביע הליברטדורס".

(עדכון ראשון: 9:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully